Fijne kwaliteit. Zoals ik gehoopt had. Er was een vergissing gemaakt met de levering. We mistte 1 artikel. Was binnen een paar dagen geregeld. Prettige communicatie.

Mooi product geleverd volgens de gekozen koehuid

Perfecte service, snel en super kwaliteit

Mooie,producten grote keus. Perfecte en snelle online afhandeling Tracking en levering van pakket super (snel) verlopen Kortom, wij kunnen enkel maar aanraden.

Goede service en klantvriendelijk

Mooie schapenvacht geleverd en precies zoals op de website stond vermeld . Snelle en goede levering . Super .

Geweldigggg

Super mooi product. Is echt de moeite waard.

Levering was top, exact geleverd op de gevraagde dag.

Zeer tevreden en blij!

Helemaal blij met mijn koeienhuid, zeer mooi. Mooi formaat, mooie tekening. Goede snelle levering!!

Prima maar wel met een schrikmoment.

Achteraf is mijn ervaring met de Koelap.B.V. bestelling prima, echter er was een schrikmoment toen we de bevestiging kregen met de leverdatum en tijd welke was ondertekend met Spatlap.B.V. Wij dachten : wat is dit, betrouwbaar of niet? We zullen wel zien. Alles is perfect verlopen, keurig op tijd geleverd, en bij het uitpakken de kaart gevonden van Koelap/Spatlap.com. Hiermee alles verklaard. Maastrichtse humor neem ik aan, achteraf wel om gelachen!

Uitstekend! Snelle service geen haaruitval &goeie kwaliteit! Een vriendin aangeraden dat wordt ook een bestelling voor haar, bedankt voor alles!

Snelle levering en mooi vel, zoals op foto lijkt

Positieve ervaring. Enig verbeterpunt is de afmeting van foto’s op de website. Ik zou de foto’s groter afbeelden. Dat is fijner en sneller zoeken.

Prima, wat je op de foto ziet, krijg je ook! (snel)

We hebben een koeienvel besteld bij Koelap.com, binnen 2 dagen ontvangen, netjes ingepakt (in doos) en precies zoals het kleed op de foto stond. Mocht je een koeienkleed nodig hebben, en een mooi exemplaar op de website ziet, gewoon bestellen

Precies wat we zochten. Snelle verzending.

Precies wat we zochten. Snelle verzending.

Prachtige huiden en snelle service!

Ik heb een koe en schapenvacht besteld. Ze zijn super mooi en van goed kwaliteit. Het enigste minpuntje is dat de huiden naar bok/goed ruiken. Zeer onaangename geur. Hopelijk gaat dat snel weg. Het pakket was erg snel geleverd!

Vlotte service en mooi product

Vlotte service en mooi product

Snelle levering en mooi product

Voldoet aan alle verwachtingen. Product is super mooi. Levering was super snel. Alles top!

Mooie foto’s en goede beschrijving op de site. Vlotte levering. Heel tevreden van het eindresultaat

Snelle levering van het gekozen produkt

Ik ben blij met mijn aankoop. Minpunt vind ik wel dat je de vouwen nog ziet in mijn xl koeiehuid. Hoop dat dat nog recht komt

prima kwaliteit en correcte service

Super snelle levering En het kleed is echt heel mooi en lekker zacht! Mijn volgende kleed zou ik ook zeker weer bij Koelab bestellen super service!!

Product voldoet aan verwachtingen en snelle levering

Product zoals verwach, goeie prijs en snelle levering

Denderend!!

Het bestellen was simpel, de website simpel en goed gemaakt. En de levering was zo snel! Ik kon het bijna niet geloven dat mijn vellen er zo snel waren! Kwaliteit van de vellen is uitstekend, ben er echt heel blij met. Beste adres ooit!

Prachtig product!

Goeie kwaliteit en snelle levering

Zeer goede service! Kwaliteit en goede prijs..

Perfect product, perfect snelle levering!

Op twee dagen alles geleverd vanuit Nederland naar België. Prachtige koeienhuid. perfect gelooid en natuurlijk exact die koelap welke ik uit de tientallen foto's heb gekozen op de website. Ik ben fan van Koelap!

Mooi kleed en snelle levering

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH