Mooi product, snel geleverd

Een goede schapenvacht, je krijgt de vacht op de afbeelding, alles klopt en de bezorging is snel.

Goed.

Snel, netjes, mooi, verantwoord. Wat wil je nog meer?

Fantastische service en advies!

Wat een fijne zaak is dit! Heel vriendelijk en geven goed advies. Reageren snel. Als elk bedrijf zo met zijn klanten zou om gaan zou de wereld er een stuk mooier uit zien. Ik ben fan !

Goede en snelle service en top product.

Goede en snelle service en echt een kwaliteit schapenvacht.

Precies zoals de foto

Altijd afwachten bij een internet aankoop, maar de kleuren van onze koeienhuid kloppen precies met de foto op de site.

Mooi product en keurig geleverd

Elke vacht / huid is uniek en je kan dus specifiek jou vacht/ huid uitzoeken. Foto's zijn exact zoals hetgeen je koopt.

Correcte afhandeling en snel geleverd

Er was iets mis gegaan met de betaling. Netjes een mailtje gehad en daarna alles snel en keurig opgelost!

Puik

Geweldige dienst!

Super huiden en service

Prachtige koeien huid, snel geleverd

De koeienhuid werd na 1 dag geleverd. Ziet er prachtig uit. Goede kwaliteit!

Prima zaak met hele mooie producten en goed advies

Heel tevreden.

Prachtige kwaliteit en snel geleverd

De koeienhuid die ik besteld heb is prachtig! Nog mooier dan op de foto en heel soepel.

Heel mooi!

Prachtig koeienkleed van goede kwaliteit en ook supersnel geleverd. Echt helemaal blij mee!

Mooie koeienhuid

Goeie keuze kunnen maken op de site en is inderdaad precies zoals op de foto. Past erg mooi in ons nieuw ingerichte woonkamer. Blij met deze keuze !

Nog mooier dan op de site!

Snel bezorgd, en waanzinnig mooie kwaliteit. Ik ben heel tevreden!

prima, correcte levering

Mooi product en correcte levering!

Top huiden

Prima communicatie

Top bedrijf

Prachtige huiden, snelle levering. En het meedenken als iets niet helemaal soepel verloopt is meer dan goed. Wij hebben nu drie prachtige huiden en kunnen er helaas nu niet nog meer kwijt of misschien is verhuizen nog een optie.

Super klantvriendelijk, prachtige huiden

Ik had al een keer een geitenvacht besteld en die was naar grote tevredenheid qua kleur en kwaliteit. Ook snel en netjes geleverd. Nu wilde ik er nog eentje bij die er op leek. Bij telefonisch contact werd ik ontzettend vriendelijk en klantgericht te woord gestaan. In overleg hebben we nog een huidje gekozen en ook die was weer prachtig. Als ik nog eens iets wil bestellen, dan zeker hier.

Prachtig koevel, heel accuraat naar de foto.

Snelle levering. Heel tevreden met de aankoop.

Top!!

Overzichtelijke site, snelle levering en mooie vachten!

Snelle en correcte levering. Mooi product, zeer tevreden!

Heel tevreden. Heel mooi kalfshuid. Snelle en vlotte levering .

Geleverd wat er beloofden

Mooie koeienhuid, netjes verpakt en snel verzonden. De foto kwam overeen met de geleverde huid. Alles perfect in orde.

Een heel dun huidje, voor een volle prijs!

We hebben een koevel gekozen op kleur, we hadden al een koevel die vervangen zou worden . Grootse verwachting, maar bij levering had ik al een naar onderbuikgevoel… de doos woog niks en ik riep al neeee hé. De kleur etc was wat wij gekozen hadden, dat is oké. Maar totaal geen volume, het verhaart ook nog en lijkt meer op een tafelkleed dan op een vloerkleed. Wat is het toch moeilijk om online zoiets te bestellen.. wat ons betreft zijn we bedrogen uit gekomen, spijtig!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH