Prachtige koelap ontvangen!

Ik vondt het spannend om een vloerkleed online te bestellen, ik zie ze liever in het echt omdat ik de kleur heel belangrijk vindt, maar maastricht ligt niet naast onze deur, dus toch maar besteld, en de koelap is echt fantastisch… foto’s op site zijn zo helder dat je echt krijgt wat je ziet! Wij zijn dik tevreden!

Geleverd zoals beloofd, mooi product.

Mooi kleed en snel geleverd

Gelukkig alles goedgekomen. Eerst mededeling van post nl. Dat het pakket tussen twaalf en twee geleverd zou worden toen een mededeling dat het bij Karwei om 9.oo al geleverd was. Wij naar Karwei. Verkoopster 3x de kast uitgepakt wel gescand maar pakket was er niet Gelukkig om half twee post nl. Aan de deur met pakket. Grote zucht. Alles komt goed.

Koeienhuid goed afmetingen en kleur zoals op foto

Snel en juiste kleed zoals op foto

Enige minpuntje dat de kleden zijn opgevouwen in kleine doos waardoor er vouwen inzitten die lastig eruitgaan.

Prachtig koeienhuid vloerkleed ontvangen

Foto bij het artikel zéér waarheidsgetrouw. Snelle vlotte levering.

top kwaliteit - supersnelle levering - en vriendelijk

Prima aankoop en snelle levering!

Mooie kwaliteitsproducten en vriendelijke verkoper in de winkel

Goede indruk gekregen van de producten in de winkel. Daarna vanuit huis een keuze gemaakt via de webshop. Goede levering en een prachtig vloerkleed in mijn kamer.

Prachtig product en fijne service

Na een tijdje twijfelen over alle prachtige huiden heb ik een keuze kunnen maken, bestelling afgerond en precies volgens verwachting arriveerde de koeienhuid, die nog mooier is dan op de foto. Afmeting, kleur en kwaliteit, het klopt helemaal niet ziet er prachtig uit op de eikenhouten vloer. Aanrader!

Superbedrijf met mooie producten en snelle levering.

Ik ga zeker weer bestellen en zal jullie zeker aanraden. Blij met ons brindle vloerkleed. En precies zoals afgebeeld!

Geweldig mooie koeien huid!!

Snelle levering ,prachtige koeien huid . Mooie glans op het koeienvel. Top product!

Super tevreden! Aanrader!

Wij zijn super tevreden over ons prachtige koevel. Precies zoals beschrijving en afbeelding. Zeer snelle levering, en goed verpakt. Wij raden jullie product en bedrijf aan, aan iedereen die ons koevel reeds heeft bewonderd. Een tevreden Belgische klant.

De koevel ziet eruit als op de site. En zeer snel geleverd

Top kleedje!

Mooi kleed en precies als op de foto!

Prachtige koeienhuid en schapenvacht uitgezocht op de site van Koelap. De site is heel duidelijk, net als de foto's van de huiden. Ik wilde graag een koeienhuid met grijstinten en waar ik het elders niet kon vinden lukte dat bij Koelap meteen, er was keus genoeg. Bestellen ging erg makkelijk, en verzending was supersnel. De huid was goed verpakt in een doos en op zo'n manier gevouwen dat er geen vouwen of kreukels in het kleed zitten. De schapenvacht ziet er ook prachtig uit, en heeft net als de koeienhuid wit en grijstinten, dus ben hier heel blij mee. Top!

prima opgelost

Bij deze wil ik even rechtzetten dat ik Koelap verkeerd beoordeeld heb de eerste keer dat ik hier een kalfshuid had besteld, daar ikzelf een te kleine huid had uitgezocht, en geleverd gekregen, viel de afmeting me erg tegen vandaar mijn slechte Review! Echter idd tot mijn verbazing netjes gebeld en vanuit Koelap een oplossing gezocht om mij alsnog tevreden te stellen door de te kleine huid te retourneren en een nieuwe huid te leveren. De moeite en de manier waarop heeft mij totaal verrast en niet tevreden maar Zeer Tevreden gesteld. M.a.w. van een minimale score naar een absolute maximale score 10. Hartelijk Dank daarvoor en een volgende keer zal ik zeker bij Koelap een andere huid bestellen

Keurig en snel geleverd. Super blij met onze Koelap.

Keurig en snel geleverd. Wij zijn ontzettend blij met onze Koelap.

Superservice en mooie vellen!

Online kan je goed vergelijken en kiezen. Bij twijfel contact opgenomen en onmiddellijk reactie met de nodige uitleg en filmpjes/foto’s van een zeer vriendelijke man (John) Vellen zijn prachtig! Zeer snelle en correcte service !

Na bestelling zeer snelle afhandeling en goed materiaal

Prachtig vel en snel geleverd!

Super blij met mijn nieuwe koelap! Huid 2836 hebben we terug gezonden onmiddellijk na ontvangst omdat hij niet mooi paste bij mijn vloer doordat hij in realiteit geler is dan op de foto. U heeft hem afgelopen zaterdag per Belgische post mogen ontvangen. Hopelijk krijgen we daarvoor snel onze centjes terug. Alvast dank voor de correcte afhankelijk. Als ik nog voor een derde huid ga zal deze zeker van jullie komen. Mvg Sophie

Je krijgt wat je koopt

De online huiden zijn de huiden die je kopen kan. De afmetingen staan er heel duidelijk bij. Hierdoor koop je echt datgene wat je ziet. Snel geleverd, mooi product!

mooi, persoonlijk en eerlijk

Zeer betrouwbaar ogende site, heel duidelijk en transparant. De persoonlijke service (je stuurt een foto van je woonkamer voor advies) is snel en goed. Zeer snelle levering, huid precies zoals op de foto.

Prima service en kwaliteit

Mooi geitenhuid thuis bezorgd gekregen, maar helaas te klein. De tussen maat was er jammer genoeg niet bij wat ik zocht. Maar de volgende dag na het retour sturen van de geitenhuid kreeg ik al bericht dat de After pay was vervallen, keurig afgehandeld!

Besteld, super snel geleverd en een prachtig IJslands schapenvacht. Zelfs nog mooier en groet dan op de foto. Erg blij mee!

een snelle levering

prima afwikkeling van mijn bestelling. Tevens een mooi 'koelapje'.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH