Precies waarnaar ik op ziek was! Fijn.

Snelle levering en een prachtig kalfje en heerlijk schaapje. Heeeeeel blij mee!

Je krijgt wat je hebt besteld

Prima op tijd geleverd.

Mooi, snel en betrouwbaar

Mooi, snel en betrouwbaar

Fantastisch bedrijf

Helemaal fantastisch super kwaliteit en zeer snel in huis. Ben er heel blij mee ik raad dit dan ook aan om hier te kopen.

Duidelijk en snel.

Duidelijke webshop. Snelle levering. Prachtige huid!! Heel blij mee.

Je krijgt wat je ziet

Mooie koeienhuid, kleur net zoals op de foto. Snelle levering. Ziet er mooi uit voor een mooie prijs

gewoon super goed

De bestelling kwam snel en netjes binnen. ook werd ik per mail goed op de hoogte gehouden qua levering.

Zeer dun koevel

Ik heb enige tijd terug een koevel gekocht bij ikea dat van betere (dikkere) kwaliteit was dan deze van Koelap : zeer dun... en dus niet zo mooi en minder praktisch

Prima bedrijf snel en accuraat

Goeie site duidelijk en overzichtelijk Snelle levering. Prima

Top geregeld

Net geleverd, keurig

Helemaal super !!Snelle bezorging en mooie koehuid waar ik blij mee ben !Tot de volgende keer !

Helemaal super !Snelle bezorging en een hele mooie koehuid !Bedankt en tot de volgende keer !

TOP!!!

Binnen enkele dagen had ik de koeienhuid in huis. Voordeel is zeer zeker dat je zelf de huid kunt uitzoeken en dat je krijgt wat je besteld qua patroon en kleur. de kwaliteit is SUPER!!! Ben er heel erg blij mee.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Blij met de bestelde koeienhuid. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Spijt dat ik hier heb besteld kon voor die geld iets beters bestellen

Heel slecht aangekomen overal vlekken en zo veel voor betaald is het zeker niet waard kon voor die geld iets beters bestellen ik ga ze zeker retourneren.

Mooi product

Ziet er zo uit als op de foto

Wat je ziet is wat je krijgt en nog snel ook

Heel mooi koeienvel, precies zoals op de website staat. De levering is heel snel.

Really great!

Getting to choose from each unique cow skin is really great. Fast turn around. Highly recommended.

Mooi koeienhuid

Mooie producten met een prima service!

Erg blij met mijn koeienhuid vloerkleed en schapenvachten. De producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Mooie huiden, zeer goede kwaliteit!

Heel tevreden met mijn 2 e aankoop, steeds zeer mooie huiden van een super kwaliteit!

Erg blij met onze 'Cora'!

Het kleed is precies zoals ik het op de site zag. Fijn om zoveel keuze te hebben.

Aankoop schapenvacht: Goede kwaliteit en vlugge respons

Schapenvacht voldeed aan omschrijving en foto. Een klein beetje geler dan op foto.

Mooie product

Goede site Snelle levering Huid komt oevreen met de foto

Bestelling werd snel geleverd en er werd adequaat gereageerd toen er iets niet goed bleek met de levering. Daarna werd het probleem ook weer snel tot volle tevredenheid opgelost.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH