Niks op aan te merken !

Top, geen opmerking .. gewoon dik in orde van bestellen tot leveren.

Echt wat we hadden gehoopt !

Bij bestelling was er enige vrees dat we niet de koelap zouden krijgen die we hadden uitgekozen. Maar dit was compleet onterecht ! Tegen onze verwachting in ontvingen we de koelap reeds na 2 dagen. De kwaliteit is echt top! We zijn heel blij met onze bestelling . Echt kwalitatief materiaal. Een aanrader om hier te bestellen.

Zeer tevreden!

Snelle levering, veel keuze in de webshop, kwaliteit en levering perfect. Verder komt het product 100% overeen met onze verwachtingen!

Prachtig kleed!

Deze verkoper sprak mij aan vanwege het feit dat ze expliciet op hun site zeggen dat ze de huiden als restproducten van Beter Leven koeien gebruiken die in vrijheid hebben mogen leven. Daarnaast was de sortering om uit te kiezen uitstekend. Uiteindelijk 1 gekozen en werd snel en netjes verpakt geleverd. Bij plaatsing; prachtige huid, super zacht en we zijn er heel blij mee. Heel hartelijk dank!

heel goede service!

Aangename ervaring met het bedrijf, goede service!

Mooie Ijslandse schapenvacht

Mooie schapenvacht! Precies zoals omschreven, mooie kleur. En snelle levering! Dank.

goede ervaring met de service als het product , voor herhaling vatbaar

enige minpunt is dat het kalfsvel ietwat aan de kleine kant oogt. Maar dat was eerder te wijten aan een foute inschatting van de maten door de koper. Er zou misschien een afmeting mogen bestaan dat tussen koe en kalf valt.

Love the product

Super fast delivery and quality product!

Snelle service en mooie spullen

Tevreden, wel viel de bestelling kleiner uit dan gedacht.

Flexibele meedenker

Nadat we op internet een kleine foto hadden gezien was het voor ons moeilijk om de huid goed te beoordelen. Maar geen probleem na een telefoontje met de eigenaar John Bruijnincx kregen we de dag daarop een uitgebreid filmpje op onze telefoon van de uitgezochte Koelap. Verzending is keurig geregeld Als je iets bijzonders zoek ben je hier aan het goede adres.

Prima producten en service!

Al 2x besteld, telkens zeer tevreden over product en service. Aanrader!

Mooi verpakt snelle levering .goede kwaliteit aanrader om bij koelap te bestellen

Aanrader

Goede informatie, helder website, uitstekende voorwaarden en dienstverlening en allerbelangrijkste; een prachtige kwaliteit vel!

Prima werk!!!

Zeer correct in afhandelen van bestelling. Correcte website met juiste foto's.

Goed geregeld!

Snelle levering en complete informatie. Je krijgt inderdaad de koelap waarvan je de foto heb gezien en als product hebt geslecteerd.

Prachtige koelap!

Het koekleed is prachtig van kleur. Binnen 2 dagen had ik het in huis. Heel blij mee!

Blij met de vachten

Snelle levering en netjes verpakt

Mooie huiden

Fijne webshop waar je fantastisch wordt geholpen. Mooie huiden van prima kwaliteit en grootte. Gekocht en de volgende dag in huis. Top.

Veel keuze en mooi product!

Snel ontvangen! mooie kwaliteit !

Absoluut tevreden !!!!!

Na gemaakte keuze, snelle bezorging. Het koevel is echt wat ik koos én staat/ligt prachtig. Een nieuwe warme aanwinst.

mooie koelap voor een zeer schappelijke prijs

snelle levering, goede prijs - kwaliteit, veel keuze

Gezocht en gevonden!

Gezocht en gevonden! Precies wat ik wilde. Met prima zorg geleverd. Dank u “Koelap”

Super mooi kleed!

Mooi en snel bezorgd!

Netjes en accuraat

Nette bestellingsmogelijkheden, goede communicatie met betrekking tot verzending, snelle levering.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH