Heel correct, zeer tevreden

Bestelt online donderdagavond en zaterdag namiddag geleverd ! Telefonisch contact gehad met meneer super vriendelijk, Ik ben heel tevreden !

zeer tevreden

Het is mijn 2e aankoop bij Koelap en ben opnieuw zeer tevreden

Super goede service

Een hele goede service en snelle en correcte levering

Top echt super service

Alles tip top in orde

geweldig om zelf het kleed met het juiste patroon te kiezen in de goede prijsklasse

Snelle levering en schapenvacht als kado toe!

De vrijdagmorgen besteld en de zaterdagnamiddag al thuis in Brugge(België) geleverd! Heel mooi kalfsvelletje!

Prachtig koeienvel, zeer snel geleverd.

Fijn dat je precies kunt uitzoeken wat je wilt. Heel snel geleverd, net zo mooi als op de foto!

Duidelijke webshop & uitstekende feedback & service

Mooie duidelijke foto’s en omschrijving van de producten .. bestelling keurig thuis bezorgd .. koelap staat geweldig .. precies zoals ik had gehoopt

Zeer goed.

Het is volledig zoals ik had verwacht. Alsook de vlugge levering. Hartelijk dank daarvoor. Ik beveel het iedereen aan.

Heel blij met de koelap

De koehuid die ik besteld had werd snel bezorgd in een ruime doos. Hij ligt in mijn slaapkamer en staat prachtig. Ik ben er erg blij mee.

Erg mooi koevel

Koevel is erg mooi en soepel. Precies als op de foto. Snelle levering.

Erg blij met mijn Koelap

Wij vinden koelap heel goed

Wij vinden koelap een hele goede service en hele goede kwaliteit en wat er op de site staat van de huiden er ook heel goed uit zien. Wij zijn er heel blij mee.

Je krijgt wat je koopt.

Door de huiden te nummeren kan er geen misverstand ontstaan. Klantvriendelijkheid staat bovenaan.

Prima geregeld

Prachtig kleed, goede services

Ontzettend mooi kleed. Snelle levering. Precies zoals hoe hij op de foto was.

Zeer oke

Alles is heel vlot verlopen. Mijn aankoop was ook helemaal volgens verwachting. Het was ook een onverwacht heel snelle service

geweldig!

veel keuze, mooi product en snelle levering.

ZEER goed.

Super snelle levering, en wat je op de foto zie krijg je ook. Kan nog weinig over de kwaliteit zeggen, maar ziet er top uit.

Alles klopt!!!

Ik was op zoek naar een goede koeienhuid en de site gaf vertrouwen, veel keuze én bij levering was het volgens de foto. Levering was ook snel en goed. Kortom een ervaring om te delen.

Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen!

Ik kies me huid op de foto, krijg netjes per mail de bevestiging en ik krijg zoals,op de foto dezelfde huid geleverd. Goede kwaliteit en de maten kloppen!

uitstekend

Zeer goede service; zeer mooie kwaliteit, snelle levering en vlotte afhandeling

Is helaas iets mis gegaan maar kan gebeuren ga gewoon kijken in Maastricht en zie ik het ter plekke. Is duidelijker wat je dan koopt en leuk vind Anneke

Top product

Mooie huid. Top kwaliteit.

Tot nog toe prima!

Na het ontvangen van een verkeerd artikel (mijn vergissing?) prettig gereageerd. Wacht nu nog op het juiste artikel en een nieuwe rekening! Ga er vanuit dat alles goed komt!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH