Mijn bestelling snel en keurig geleverd Top

goede service

koeienhuid is prachtig zoals op de foto

Gekregen wat gevraagd!

Dank aan Koelap voor de goede service. Wij kregen waarop wij hebben ingetekend. De koelap stinkt ook niet. Eveline

Snelle uitlevering, product als beschreven

Onze koelap werd de volgende werkdag uitgeleverd, ook al zorgde vertraging bij PostNL voor een aantal extra dagen wachten totdat we het in ontvangst konden nemen. Het product is zoals op de website beschreven. Wij zijn er blij mee!

Ik ben erg blij met de stierenhuid. Ik kreeg goed advies en na bestelling ben ik uiterst tevreden over het resultaat!

Super gave koelap

Koelap is precies zoals ik had gehoopt , en een snelle levering

Heel mooi kleed.

Het kleed ligt er net een middag, maar ziet er heel mooi uit. Kwaliteit moet nog blijken. Bestelling was snel verzonden. Blij mee!

Snelle en goede service

Mooi product, snel geleverd

Foto is wat geleverd wordt

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering, ruime keuze, prachtige "koelap" en dito schapenvachtjes. Echt blikvangers in mijn woonkamer. En heb al eerder besteld en dat kleed wordt steeds mooier en doorleefder. Aanrader dus.

Uniek en prachtig!

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Koelap.com. Wij zijn goed geholpen bij het maken van onze keuze, de bezorging was snel en boven alles hebben we een prachtige koehuid in huis.

Prachtig product. Vriendelijk personeel aan de telefoon. Snelle levering. Zeer ruime keuze uit vele tinten koeienhuiden.

Perfecte service top bedrijf !

We zijn erg blij met de service van Koelap ! Snelle levering , komt afspraken na ! Het is een supermooie koeienlap en precies die we uitgezocht hebben ! Dit bedrijf is echt een aanrader !

Topservice en kwaliteit

Zeer tevreden. Bestelling werd snel geleverd.. Ook communicatie liep vlot.. Top! En zeer tevreden van ons koelap!

Topervaring , super snelle en correcte levering ( maandagmiddag online besteld , dinsdag thuis geleverd in uitstekende kwaliteit

Helaas moeten retourneren omdat de kleur niet paste bij mn interieur .

De koelap zelf was prachtig ,maar helaas moeten retouren ,paste niet qua kleur. Zodra mijn geld teruggestort is ,kijk ik voor een andere.

Goede service en prachtige huiden

Mooie goede website met heel veel keus aan prachtige huiden! Wat ook heel fijn is dat je krijgt wat je ziet dus de huid op die foto die krijg je ook, alleen in het echt is de huid veel mooier! Dan de service heel fijn en snel, ik wilde iets weten over de koeienhuid en de eigenaar ging een mooi filmpje maken die hij opgestuurd heeft zo kon je alles goed zien. Ook hele snelle levering en de huid ligt prachtig en ook vooral de kat vind de koe erg fijn haha. Dus wil je een mooie koeienhuid beslist kijken bij Koelap

Hele mooie stierenhuiden, schapen -en koelappen, snelle levering en gigantisch aardige eigenaar John

Heb nu totaal 3 huiden bij hem gekocht en wat een service op aanvraag heeft hij mij filmpjes van de huiden gestuurd via whatsapp.

Prima service!

Zeer behulpzaam! Ik wilde graag weten of de kleuren echt overeen kwamen met de werkelijkheid. Kreeg vervolgens een filmpje toegestuurd. Helemaal top! Mooi kneed!

Hele mooie mat. Super snelle levering. En goede communicatie.

Een echte aanrader!! Goede en snelle service!!

Ontzettend blij met onze nieuwe koeienhuid Super mooie en goede kwaliteit!! Besteld en de volgende dag was onze bestelling al in huis!!

Topkwaliteit

Beste, ik ben heel tevreden van de schapenvachten. Alleen heeft de koeriersdienst ze gewoon aan de deur gezet, omdat ik niet thuis was.. Het regende toen, dus de doos was helemaal nat, dus ook de schapenvachten ! Heb ze moeten laten drogen, alvorens te gebruiken. Maar nu geniet ik er volop van ! Topkwaliteit ! Mvg, Tania De bruyn

Zeer positief

Snelle reactie, mooie prijs kwaliteit verhouding

Verzending verliep zonder problemen, de koeienhuid die ik had besteld was prachtig en van goede kwaliteit (en rook ook nog eens heerlijk;). Omdat het kleed qua kleur uiteindelijk toch niet bij mijn overige meubels paste, heb ik het geretourneerd. De retourkosten kwamen voor mijn rekening, waar ik begrip voor heb en wat duidelijk stond aangegeven in het retourbeleid. Er werd snel op mijn emails gereageerd en het aankoopbedrag werd ook snel weer teruggestort, fijn!

Snelle reactie

Het is allemaal via de app gegaan prima en correct

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH