Snel, mooi en goeie prijs

Snel, mooi en goeie prijs:)

Snelle en goede service van mooie koeienvellen

Vandaag besteld is morgen in huis. En bij vragen direct antwoord! Goede ervaring!!

top

super snelle levering

Mooie producten, fijne service!

Mooi schapenvachtje mogen ontvangen! En een fijne service toen ik een vraag had over de verzending.

Mooie producten, goede service en snelle verzending. Kan Koelap.com alleen maar aanraden.

Topservice en prachtig koevel

Goed advies en raadgeving voor de bestelling, snelle communicatie tijdens lopende bestelling, snelle levering. Mijn KOELAP is zoals hij op de site stond afgebeeld.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Mooie huid.

"Nature"is more..

"Less is more" is steeds een sleutelwoord geweest in onze woonbeleving. Wij voelen ons dan ook het best op plaats in een strakke moderne woning, met een minimum aan opsmuk. De keuze voor een vloerkleed in koehuid viel dan ook ruim buiten onze gebruikelijke gewoonten. De integratie van ons nieuwe vloerkleed op onze strakke betonlook vloer is evenwel zo geslaagd, dat we ons motto best kunnen veranderen in "nature is more"

Duidelijke communicatie, snelle levering en prachtig product van goede kwaliteit.

Ik ben ontzettend gelukkig met mijn mooie nieuwe vloerkleed, zeker een aanrader!

Na het sturen van foto's van onze huiskamer werden we prima geadviseerd zodat we een juiste keuze konden maken! Enorm fijn! Alles werd ook heel snel geleverd!

Helemaal top

Heel erg blij mee, precies zoals t plaatje en super snel geleverd.

Aankoop super zoals beschreven en beloofd

Hele snelle en zorgvuldige service. Product komt overeen zoals op getoonde foto. Super tevreden

krijgen wat je koopt

snelle levering en krijgen wat je gekocht hebt op foto, je weet wat je krijgt

Persoonlijke service, vlotte levering en hoge kwaliteit

Na een vrijblijvend stijladvies over welke (soort) huid het beste zou passen bij onze woonkamer, besloten een huid te bestellen bij Koelap. 2 dagen later was de huid al geleverd. De kwaliteit is erg goed en op verzoek heb ik daarnaast een aantal goede onderhoudstips ontvangen. Ik kan Koelap zeker aanraden.

Goede waar

Mooie vachten!

Online eenvoudig bestelling geplaatst en snel + netjes geleverd.

Online eenvoudig bestelling geplaatst en snel + netjes geleverd. Oftewel zo als het moet zijn.

Snelle service en levering. Netjes geregeld

Snelle service en levering. Netjes geregeld

Ik heb een koeienhuid bij jullie gekocht. Was supersnel geleverd, en is erg mooi. Heel blij mee.

Mijn verwachting meer dan waar gemaakt ...

Al jaren was mijn wens om een mooie wit-zwarte koeienhuid op de vloer te leggen. Vorige week besteld, binnen 1 dag geleverd. Mooie aanwinst voor de woonkamer !

Geweldig bedrijf.

Super mooie koehuid ontvangen. Service is geweldig, komen afspraken goed na. Koelap is een bedrijf dat er voor zorgt dat je 100% tevreden bent.

Prachtig

Ons koevel is gewoonweg prachtig. Wat je ziet op foto is wat je krijgt. De klantendienst is echt vriendelijk. Na 2 dagen konden wij al genieten van ons prachtige koevel. Dank je Koelap!

Fantastisch!! Mooi en kwaliteit, precies zoals op de foto

Prachtig kleed

We zijn erg tevreden over ons koeien kleed. Goeie kwaliteit en de kleuren zijn prachtig.

Snelle levering van een prachtige huid

Erg mooi kleed en snel geleverd

Goede dienstverlening en betrouwbaar

Ik heb een vloerkleed besteld, deze kwam een dag later binnen. Exact degene die ik besteld had. Maten en kleuren komen overeen met gegevens op de site. Prima. Tip: Als je een kleed besteld, let wel op dat het betreffende kleed dan wel uit het assortiment gaat, het zijn immers unieke kleden. Je kan dus niet meer op de site bekijken welke je had besteld. Sla voordat je besteld een plaat op van jouw kleed voor evt voorpret.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH