Snelle levering, prachtig velletje

Snele levering, prachtig velletje

levertermijn heeeeeel slecht wij zitten al 3dagen thuis te wachten op one zeznding post nl

verander van leverancier. Hopelijk komen ze vandaag! volgens track en trace komen ze nogmaals vandaag.

Super kleed en snelle levering. Bedankt zeer tevreden

Super kleed en snelle levering Bedankt zeer tevreden

Ruime keuze en prima afwikkeling

Na veel zoek en vergelijkwerk bij koelap uitgekomen. Erg veel keuze. Snelle afhandeling en verzending.

Super snelle levering! Mijn keuze van koeienhuid nog mooier dan op de foto Fantastisch!!

Super mooie kalfskleed !!

Hele mooie kwaliteit kalfshuid gekregen. Mooie kleuren with bruin en zwart, super zachte en dikke haartjes. Ook super blij dat de haren niet uitvallen!! Ik had het alleen iets groter verwacht maar uiteindelijk is het maar beter dat het deze maat is geworden !

Heel mooi

Dit is mijn tweede keer dat ik hier een koeienhuid heb besteld en net zoals de eerste keer ben ik zeer tevreden.

Mooie kwaliteit en zoals op de foto!

Snelle levering, goede kwaliteit en lijkt helemaal op de foto op de site.

Prachtige producten voor een goede prijs

De koeienhuid is prachtig, precies zoals ik heb uitgezocht op de site. En de 2 schapenvachten maken het plaatje af. Zeer tevreden na een snelle levering.

Zoals omschreven, top.

Goede kwaliteit!!

Bestellen ging makkelijk en snel. Goede foto's bij de site om uit te kiezen.. levering was snel geweest als bij de post NL geen vertraging was geweest. Ik werd wel goed op de hoogte gebracht door koelap over de vertraging. Tevreden over de ontvangen bestelling. Deze was precies zoals op de foto te zien was.

Fijne en snelle verzending

Fijne snelle service. Ik vind alleen dat het kleed wat beter verpakt had mogen worden. Verder ben ik zeer tevreden. En zal zeker nogmaals bestellen.

Super cool

Super mooi, leuken

Geweldig mooi kleed

Een supermooie koelap en schapenvacht besteld, en binnen 2 dagen ontvangen. Supermooie kwaliteit

Top!!

Het is een geweldig kleed, staat warm, past prima in mijn interieur,snelle levering!!

Erg mooi!

Snelle levering, goed geprijsd en precies het juiste formaat. Kwaliteit lijkt dik in orde!

Mooi product snel geleverd

Zoals hierboven beschreven

Een aanrader

Super snelle levering en mooie huiden/vachten. Zeker een aanrader.

Snelle levering en snel respons op vragen

Super tevreden over de bestelling. We hadden een klein litteken in de huid zitten en dit kwam door een operatie die de koe had gehad. We mochten hem omruilen maar wilde dit niet. Top dat ze er voor open staan. Bestelling was snel in huis en een ruime doos. Ik werd herinnerd aan de beoordeling om deze in te vullen. Nu doe ik er altijd aan maar wel op mijn eigen tijd. Zeer irritant om op deze manier je klant te benaderen. Dus dat is wat minder. Maar voor de rest helemaal top.

Alle vloerkleden staan netjes met een duidelijk foto en afmetingen op de site. Zo kan je in alle rust thuis uitkiezen welke het beste in uw interieur past. Erg snelle en correcte levering van de door u bestelde koelap! Uitstekend en van een zéér goede kwaliteit!

Goede service en kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de vlotte samenwerking en kwaliteit. Ik verheug me er op om hier in de toekomst meer producten te kopen!! Ik raad het zeker aan! Madina

Super geregeld, je krijgt wta je besteld.

Snelle levering Top product exact zoals gevraagd en identiek aan de vermelde kleur en design zoals op de website. Doe zo verder!

Prima producten en duidelijke communicatie

gemakkelijk besteld, overzichtelijke site en goede prijs.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH