vlotte levering en tevreden over het product

vlotte levering en tevreden over het product

Alles prima in orde

Prima verzorgd

Product van zeer hoge kwaliteit, snel en efficiënt geleverd

Zeer mooi product van hoge kwaliteit. Ontvangen product voldoet volledig aan de verwachtingen. Binnen de 48u thuis geleverd. Perfecte ervaring, niets op aan te merken.

Snel, mooi, geweldig Super blij mee

Tevreden met aankoop

Een koelap. Deed me terugdenken aan grootmoeders tijd maar past vandaag perfect in vele interieurs. Zacht, warm onder de voeten en gemakkelijk in onderhoud. Zeer natuurlijk en vele kleuren mogelijk. Online besteld en twee werkdagen later al geleverd.

Super kwaliteit en persoonlijke hulp

Prachtig product ontvangen. Na bestelling een persoonlijk mailtje ontvangen waarin hulp werd aangeboden bij eventuele problemen met de levering. Uiteindelijk super snelle levering en geen problemen ervaren. Zeker ene aanrader!

Prachtig

Superkwaliteit

Snel geleverd, mooie kalfshuid !

Ondanks de drukte tijdens de Kerstperiode hadden we onze kalfshuid in 2 dagen in huis. Ziet er precies zo uit als op de foto en we zijn er erg blij mee. Onze hal miste nog iets gezelligs en die ziet er nu top uit.

Geweldige service

Zeer vlotte en super aardige service ruime keus in diverse prijsklassen. De koeienhuid die ik heb uitgekozen is prachtig en ben er reuze blij mee. Een echte aanrader, zoek niet verder!!!!

Product en service zijn top

Ruime keuze en supersnel geleverd

Perfect wat ik besteld heb en snel geleverd.

Hetgeen je bestelt komt perfect overeen me wat je krijgt.

Toen bestelde geitenvel toch niet leverbaar bleek te zijn is proactief contact met mij gezocht.

Heel snel alternatieve geitenvel ontvangen. Deze bleek naderhand nog mooier volgens mijn zoon . Bedankt John!!

Mooie kwaliteit en perfecte service

De bestelde koehuid is nog mooier dan op de foto. Het schaapje is heerlijk zacht. Zeer tevreden over de aankoop en de service. Mijn eerste keuze koevacht was niet meer voorradig maar ik kreeg een mooi voorstel voor een nieuwe keuze met gratis “upgrade”. Ik ben heel tevreden!

Perfect!

Top wat betreft product, communicatie en levering!

Heel mooie koevacht

Zondag besteld en dinsdag al geleverd . Het koepel is prachtig een aanvulling van mijn interieur . Top

gemakkelijk, snel en mooi product!

Goed overzicht van de producten, snelle levering en heel tevreden van het koeienvel!

mooi koe vel

Vlugge correcte service

Vlugge correcte service, mooi tapijt maar kwaliteit had ik nog beter verwacht

Geleverd gekregen wat we hebben besteld, het is een top product.

Wauw!

Prachtige koelap! Zeer mooie kwaliteit, netjes verpakt en snelle levering! Waarvoor dank.

Precies zoals op de foto en snel geleverd

Heel snel geleverd en makkelijk achteraf betalen

De koeienhuid is vrij licht in gewicht en 3mm dik (kortharige besteld) maar prachtige kleurstelling.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH