Snelle levering van mooie koelap!

De ontvangen koelap is precies zoals zichtbaar op de website. Enige verbeterpuntje voor de website zou zijn: favorieten kunnen aangeven en met elkaar kunnen vergelijken. Dat zou het maken van een keuze een stuk makkelijker maken.

What you see is what you get

Super tevreden met mijn aankoop. ‘What you see is what you get’, op foto kan je zien hoe je koelap er zal uitzien.

Heel mooi!

De koelap was snel geleverd en is in werkelijkheid hetzelfde als het plaatje en ziet er heel mooi uit. Super blij mee.

Goed en netjes

Kan nog niet veel zeggen jammer genoeg

Ik moet het zelf nog ophalen. Ik weet dat dit zeker niet aan jullie ligt, maar op de leveringsdatum, mail gekregen dat mijn pakket elders ligt. Niet fijn online iets te bestellen, en dat het niet thuis wordt geleverd. Ik ben wel erg benieuwd om het straks te zien en laat dan snel weten wat ik ervan vind!

top product geleverd !

super tevreden met onze langharige koeienhuid die er exact uit ziet als op de foto online . Vlotte en snelle levering

Bestelling is heel mooi

Gemakkelijk online bestelling geplaatst

Snel, netjes en absoluut een aanrader!

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop! Een prachtig kleed.

Koelap een aanwinst voor de woonkamer.

Wij hebben een parketvloer waar verder geen kleden op liggen. We vonden het eigenlijk wat kaal. We besloten een koeienhuid te kopen en hebben op internet gezocht, waarbij wij op Koelap uitkwamen. De huid die wij gekocht hebben is zeer goed passend. En we hebben goede ervaring met degene die ons heeft begeleid bij de aankoop. Dat was John. We gaan ervan uit dat we er lange tijd plezier van zullen hebben.

Sterk aanbevolen

Snelle levering, 2 schapenvachten zoals ik me had voorgesteld, schitterend. Groetjes Joseph en Mariejeanne België

Ik had een te grote schapenvacht en niet de goede kleur gekregen en het is heel vriendelijk en supergoed opgelost met het retour verwerken en behandelen door deze zaak, ik zou ze aanraden als zeer vriendelijk en supergoed en je kunt gerust veilig bestellen bij hun.......super dankjewel aan koelap in Maastricht.

Snel geleverd. Voldoet aan de verwachting

Super bedrijf

Koelap heeft een groot assortiment van wereldklasse huiden. Bestelling voor het eerst via de webshop gedaan, snelle afhandeling, stevig en juist verpakt, mooie kwaliteit van de huid.. Al met al.. John ik heb al een aantal items van je en ben heel blij met jouw mooie producten en bedrijf. Groetjes Arno Sikking

Duidelijke en transparante communicatie, topkwaliteit

Ik bestelde een koeienhuid aan de hand vaneen foto online. Helaas was die in het magazijn onvindbaar. Ik kreeg onmiddellijk bericht en men stelde mij direct twee prachtige alternatieven voor, met videobeeld en alles. Ondertussen kreeg de koeienhuid en de twee schapenvellen een plek in de woonkamer en het resultaat is prachtig! De hondjes hebben alles goed besnuffeld en zijn dolgelukkig op hun schapenvel. En ik ben heel blij met de correcte communicatie en de snelle levering om dan nog te zwijgen over de topkwaliteit van de huiden! Echt prachtig! Ik kan jullie dan ook een topscore geven 10/10 :)

Extreem slechte retour service

Mooie koevel maar stond helaas niet mooi bij onze bank dus dezelfde dag nog, verzekerd met tracking en handtekening, retour gestuurd naar het opgegeven adres en een ontbindende email gestuurd zoals in de retour voorwaarde staat. Geen 1 reaktie op mijn retour vanuit Koelap, ook niet na verschillende mailtjes. 14 dagen na retourzending nog steeds geen reaktie en ook nog geen geld terug. Vandaag nogmails een email met vraag voor teruggave van mijn geld verstuurd anders stuur ik een claim naar paypal.

Geen bijzonderheden, prima afhandeling bestelling

Prima ervaring met Koeplap

Bestelling snel binnen, er ontbrak 1 artikel, wat na een mailtje netjes werd nagestuurd. 1 artikel heb retour gestuurd omdat de kleur niet in mijn Interieur past, dat is het risico van online bestellen. Dit heb ik retour gestuurd, hier moest ik even op wachten voordat dit verwerkt was, maar ook hierbij na het sturen van een mailtje ook dit weer netjes afgehandeld.

Uitstekende kwaliteit. Snelle levering. Zo tevreden met m’n aankoop!

Zeker een aanrader!

Prachtig

Zeer mooi! Ben erg blij.

Mooie schapenvacht

Mooie webshop met looierij in Maastricht. Goed en snel verzonden. Een klein nadeel is dat ik ze vindt ruiken.

Mooi product en snel in huis.

I love it !!

Nice quality and it looks amazing.

Klantvriendelijk en prima kwaliteit vloerkleed

Volgens het principe what you see is what you get precies het koeienvel ontvangen dat we uit hadden gezocht. Levering ging in overleg op gewenste dag. Prima service voor een goede prijs!

Alles klopt

Onze nieuwe "koe" voldoet helemaal aan de verwachting. Het kleed ligt mooi vlak, heeft geen dunne plekken en de kleur is zoals ik hem had verwacht. Tel daarbij de snelle verzending en levering en je hebt een transactie waarbij alles klopt. Ik kan koelap aanbevelen!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH