Zeer tevreden, goede service en mooie kwaliteit

Snel en exact naar verwachting!

Snel contact via mail, snelle levering en exact wat we verwacht hadden. Prachtig kleed!

Prachtige koeienhuid!

Echt een aanwinst voor ons nieuwe huis, de door ons bestelde Koelap. Prachtige kleuren en mooie kwaliteit. Snel geleverd ook!

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit.De huid is nog mooier in het echt dan op de foto.Heel blij mee .Past perfect in onze huiskamer.De verzending was heel vlot en goed gecommuniceerd via de mail.

Uitstekend!

Snelle levering, onmiddellijk antwoord bij vraag en prachtige vellen, zowel koevel als schapenvacht. Ik Ben er heel gelukkig mee.

service - kwaliteit

fijne dienst na verkoop - snelle reactie - correcte opvolging bij postnl

Prachtige koeienhuid !

Erg spannend om een huid via foto te bestellen maar de huid is prachtig!

Goede en snelle service.

Mooi materiaal!

Twee erg mooie kalfshuiden!

Het bestellen ging moeizaam, twee van de geboden betaalmogelijkheden werkten niet. Bezorging liet lang op zich wachten en werd twee keer doorgeschoven (probleem bij PostNL). Maar het mailcontact met Koelap (John) verliep steeds zeer correct en snel en de twee door mij bestelde kalfshuiden zijn prachtig!

Zelf kunnen kiezen en snel bezorgd

Super fijn dat elke lap apart is gefotografeerd, want je wilt toch zelf kunnen kiezen. Levering en communicatie waren duidelijk en snel.

Perfecte service

Goeie website en snelle levering

Mooi

De koelap is mooi, iets kleiner als ik gedacht had en erg licht (gewicht) We zijn er blij mee

Goede en snelle levering

Zeer te vrede , Je krijg precies de huid die je heb geselecteerd !! Ook snelle levering

Geweldige lap

Prachtig kleed, exact zoals op de foto. Ook heel erg goed geholpen. Via de app advies gekregen nadat ik ze foto’s had mogen sturen. Echt een aanrader om daar je koeiekleed te kopen.

precies zoals de foto op de website, helemaal perfect

Fantastisch,een dikke 10

Fantastische mooie koeienhuid gekocht, Duidelijke uitleg over onderhoud. Zeer vriendelijke medewerkers. Kort samengevat een dikke 10

Netjes aangekomen

Perfecte service

Snelle levering. En precies de koelap die op de foto stond. Perfect.

Heel mooi koevel. Zeker zijn geld waard. Tevreden klant

Normaal ga ik liever eens in de winkel kijken. Vanwege corona : on- line gekozen. Mooie fotos van het koevel dat je aanklikt. Ben blij dat ik op deze manier een heel mooi, kwaliteitsvol vel heb kunnen kopen. Dikke mercie!

Erg mooie vacht. Precies als op de foto en heel snel in huis ..

Zie boven

Top producten en super service

Gewoon helemaal correct en kwalitatief ! ik zou er nog willen bestellen :)

Een hele fijne ervaring

Een geweldige service en een zeer vriendelijke behandeling. Zelfs in de avonduren een reactie ontvangen via de sms. Waar vind je dit nog. Zeker aan te bevelen aan anderen wat ik zeker zal doen.

Supersnelle levering en zeer tevreden met de aankoop!

Geweldig, heel handig dat alles gefotografeerd is en je echt die koelap binnen no time op de vloer hebt liggen.

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Mijn bestelling is binnen 2 dagen ontvangen. De koeienhuid is prachtig, helaas vanwege de kleur, die in het echt lichter is dan gedacht, gaan wij onze bestelling retourneren, vandaar ook een halve sterretje minder in mijn beoordeling. Maar wij gaan snel op zoek naar een andere kleur, ook bij Koelap, dus wie weet, volgende keer een 10!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH