Vrijdag besteld, zaterdag in huis! Super service en prachtige kwaliteit! ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Fijne service op afstand snelle levering

Ik heb deze week een mooie beige koeienhuid gekocht. Maastricht is voor mij 190 km enkele reis dus ik heb om advies gevraagd via de app. Daar werd snel op gereageerd. Ik heb daarop 2 filmpjes gekregen van mijn uitgekozen huiden. Daaruit heb ik vrij snel mijn keuze kunnen maken. De volgende dag is de huid al geleverd. Hij is prachtig en staat super sjiek.

Goede commerciële ingestelheid

Ons item bleek niet meer beschikbaar na bestelling, doch alternatief (duurder) en kado (schapenvel) gekregen. Mooi zo! Aanrader zo’n service

Heel goeie service.

Snel antwoord Goeie kwaliteit Tof dat je een koelap kan kiezen naar eigen smaak Snelle levering

Mooi product, snelle levering

Een super mooie koe ontvangen! Zit dik in zijn vacht en heeft een prachtige kleur! Foto op de site komen goed overeen, maar ja een foto blijft “plat”. We hebben al meerdere koeien gehad ( nee niet van koelap) maar deze is kwalitatief echt veel mooier.

Prima! Wat je uitzoekt krijg je ook!

Prima bedrijf!

Positief.

Positieve ervaring. Precies de koeienhuid die we besteld hadden ontvangen. Prima kwaliteit.

Zeer snelle service

Was een zeer snelle service, echter had ik hardnekkig vuil hangen in mijn zwart koevel, wat ik wel erg jammer vond.

What you see is what you get

Ik heb de bestelling bij Koelap als heel prettig ervaren. De fraaie koeienhuid was snel binnen en voldeed volledig aan de verwachtingen. Het is een pronkstuk in ons huis.

Mooi kleed, snelle verzending, goede prijs

Hele mooie huis, snelle verzending, prettig zakendoen

We zijn supertevreden! Kwaliteit!

Kwaliteit en snelle levering.

Mooie koelap, snel geleverd

Zeer tevreden met mijn koelap, top kwaliteit!

Mooi product

Op zoek naar een "vel" ben ik uitgekomen op Koelap. Grote verbazing deze gevestigd is in Mestreech. Nooit geweten. Daar besteld van een foto en moet zeggen dat het een mooi " velletje" is. Een vel nodig kijk dan daar eens rond.

Ligt n erg mooi paars koevel te pronken op mijn vloer....snel en goed verpakt geleverd....erg blij mee

Correct behandeld

Prachtig koelap, zeer mooi exemplaar

Fantastische en snelle service en prachtige koeienvacht

Ik ben zeer tevreden. Ons nieuwe koeienkleed is precies zoals op plaatje, in het echt nog mooier. Ook de schapenvacht is super mooi. Snelle reactie vanuit Koelap en snel geleverd Ook heeft de website heel veel keus.

Snelle levering, mooi product

Prachtige koeienhuid ontvangen

Goede, duidelijke website. Mooie koeienhuid ontvangen, precies zoals verwacht na het zien van de foto.

Super service en uniek vel!

Het is niet evident om een keuze te maken online. Maar via koelap was ik zeker van mijn aankoop. Ook de after sale service is ook top!

Zeer tevreden!

Ik bestelde een koevel en twee schapenvellen. Beiden kwamen netjes geleverd toe. Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de vellen. Zou meteen opnieuw bij koelap bestellen.

Ik ben erg tevreden

De foto’s op de website inclusief de beschrijving, zijn erg duidelijk.

Persoonlijke benadering en toewijding

Prettig contact, uitermate goede service! En snelle levering, ook niet geheel onbelangrijk!

2 x al een koelap besteld is heel goed van kwaliteit en zelfs in corona tijden binnen de 2 dagen geleverd!

Heel mooi

Er zit wel een plooi aan een van de poten...mooi kleur...ben tevreden...

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH