Helemaal top

Voor tweede keer besteld en weer helemaal top! Snelle levering en je ziet goed op de foto wat je koopt!

Levering zoals beloofd, en snel.

Zeer tevreden over kwaliteit en service.

Prachtige koeienhuid en snel geleverd!

Heel fijn dat de huiden per stuk zijn gefotografeerd. De huid die wij uitgezocht hebben is in het echt net zo mooi als op de foto. Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit

Een goed hoogwaardig lroduct precies zoals omschreven

Supper

Supper

top produkt en snel geleverd

We hebben een kalfshuid besteld, deze staat heel mooi in de woonkamer. De huid die je uitzoekt krijg je ook daadwerkelijk. Kan deze webshop zeker aanbevelen.

Mooie kwaliteit en afmeting

Zeer mooie kwaliteit dierenhuid, vol met haar en mooi getekend voor een hele mooie prijs

Zoals op foto, waar voor je geld uitstekende kwaliteit en hele snelle levering, super

Snelle en correcte service! Topkwaliteit!

Zeker en vast aan te raden!

Goed advies, snelle service en goed bereikbaar voor vragen.

Een tijdje rondgesurft en uiteindelijk bij Koelap uitgekomen. Heel tevreden over zowel de huid als de dienstverlening.

Koelap komt heel betrouwbaar op mij over

Prettige afwikkeling van de bestelling

Prachtig kleed

Toen ik de doos kreeg dacht ik zit hier de koehuid in?( mijn vorige koehuid was veel zwaarder) Maar was blij verrast, het kleed is precies wat ik had besteld, is mooi plat en ruikt niet. Geweldig! Ben er blij mee, Groetjes Ineke

Vlotte bezorging, prima product

What you see is what you get!

Prima persoonlijke ervaring in de interactie voor de keuze van de Koelap. De huid is heel mooi, precies als gehoopt en verwacht. De levering was snel en vlekkeloos.

Ok

Super snelle levering

Snelle volgorde Besteld betaald geleverd !

Perfect!suppet kwaliteit! Behulpzaam en vriendelijk

Perfecte snelle levering en ook vriendelijk telefonisch bereikbaar

Product dat we hebben uitgekozen, werd netjes thuis bezorgd. Ziet er netjes uit!!

Snelle en goed levering

Sneller en goeie levering. Kleed is als kleur net zoals je ook op de afbeelding kunt zien.

hele mooie koeienvacht

Ik heb via de site een koeienvacht besteld. Ik heb deze voor een redelijke prijs binnen twee dagen netjes geleverd gekregen. Het is een mooie vacht voor de prijs die ik moest betalen. Voor herhaling vatbaar. Wij zijn er heel blij mee

Snelle levering , mooi vel maar zeer dun! voor mij niet voorzien als vloerkleed

Snelle levering , mooi vel maar zeer dun! voor mij niet voorzien als vloerkleed ,had al twijfels toen ik zag dat het in een doos werd geleverd!

Prachtige koelap, uitstekende service

John Buijnincx was mijn collega voordat hij Koelap begon dus ik ken hem als een heel fijn mens met oog voor kwaliteit. Na maanden verbouwen is mijn huis helemaal klaar en als kers op de taart, of vloer, pronkt er nu een hele mooie Koelap, het brengt eenheid in het interieur. Ik dacht dat koeienhuid ruw en stekelig zou zijn maar het is zó onvoorstelbaar zacht en glanzend, dat ervaar je pas als je het uit de doos haalt. Ik ben blij dat ik een Koelap heb gekozen ipv een vloerkleed

Snelle service mooi produkt!

Snelle service produkt klopte met de afbeelding goede kwaliteit

Uitstekend bedrijf!

Zowel de website als de service zijn uitstekend. Vooral bijzonder prettig dat de foto’s van de koeienhuiden erg goed zijn. Geen verrassingen qua kleur! Zover wij kunnen beoordelen levert dit bedrijf een prima product! Aanrader!

Mooie koehuid, snelle levering

Mijn 1e bestelde koeienhuid was niet op voorraad. Mocht een andere uitzoeken zonder meerkosten. Keurig en snel geleverd.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH