Een mooie verrassing

De keuze was heel moeilijk of liever gezegd. Ik vond heel veel mooi. Samen met mijn dochter een koe gevonden die de kamer een gezellige uitstraling geeft.

Wat een prachtige koeienhuid

Ik ben helemaal tevreden met mijn koeien huid en bezorging servies

Het huid in de kleur "Salt en peper" wat ik besteld vind ik prachtig. Het ligt al op de vloer bij de bankstel en maakt interieur in onze woonkamer kompleet. Ik advieseer jullie bedrijf zeker aan andere mensen omdat jullie producten en service ik leuk gevonden. Helemaal tevreden met mijn aankoop.

De koelap die ik besteld had bleek onvindbaar. Dit is snel en keurig opgelost. Er ligt nu ander een mooi koevelletje in m'n slaapkamer.

Supersnel en de afbeelding was conform levering

Zondagavond besteld waarna wij direct een ontvangst bevestiging gekregen. Dinsdag werd de zending al bezorgd. De huid ziet er prachtig uit, geen rare luchtjes en krult inderdaad niet. Bovendien staat de huid prachtig op de kamervloer. We lazen ook dat de huiden gebruikt worden van koeien die niet voor de huiden gefokt of geleefd hebben. Goed bezig! Naar Limburg rijden was wel heel ver maar de foto’s kwamen overeen met de geleverde huid. Goed alternatief dus voor ons. Al met al echt een aanrader!

Top! Topper kan niet

Kwaliteit! Service! Prachtige huiden! Aanrader!

Final touch aan het interieur

Heel snelle service Beantwoordt volkomen aan de verwachtingen. Zeker een aanrader

Snelle services en netjes verpakt

Binnen twee dagen had ik mijn bestelling binnen. Product netjes afgeleverd en verpakt. Product ziet er uit zoals weergeven op de website, erg netjes. Blij met mijn aankoop.

Ontzettend mooie Koelap ontvangen

Precies zoals omschrijving & zeer snel geleverd. In het echt is hij nog mooier dan op de foto!

Super mooie schapenvachten!!

Twee IJslandse schapenvachten besteld en ze zijn werkelijk schitterend! Heel blij mee. De verzending is ook nog eens super snel.

Snelle en correcte levering, prachtig kleed.

Heel blij mee! Geeft een nieuwe sfeer in de kamer.

Vriendelijk snel en behulpzaam

John denkt met je mee aan de hand van interieur foto’s. We ontvingen ook een filmpje van de door ons gekozen Koelap tijdens het inpakken, echt leuk! En de volgende dag onze Koelap al in huis!

Prima K(oe)waliteit

Netjes, snelle levering en mooie kwaliteit kleed

Content

Wilde het graag Ben tevreden ermee

Prachtig kleed en snelle levering

Mooi kleed voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Hele goeie service

Nadat wij een koelap hadden uitgezocht op de website kreeg ik diezelfde dag nog bericht dat de lap niet meer te koop was. Wij hebben toen een andere koelap uitgezocht en hoefden de meerprijs niet te betalen. Binnen 2 dagen hadden we de koelap in huis en in de doos zat ook nog een presentje (konijnenvel) voor het ongemak dat onze 1ste keus niet meer beschikbaar was. Heel fijn contact met John van Koelap. We zijn heel blij met onze koelap.

Nooit geziene service Super vriendelijke mensen die u met raad en daad bijstaan

Mooie koelap. Goede service.

Mooie koelap. Goede service.

Top, Prachtig kleed ontvangen.

Een prachtig kleed ontvangen, Maakt onze overlegtafel compleet.

Snelle levering top kwaliteit

Ik ben heel tevreden

Je krijgt wat je koopt

Iedere huid is identiek. En je krijgt dan ook de huid die je zelf uitkiest.

Mooie grote keuze

Een grote keuze aan koevellen . In verschillende grotes en een ruime keuze in hoe de kleuren liggen op het vel . Ziet en voelt er zeer degelijk uit. Gemakkelijk te bestellen. Binnen de 2 dagen geleverd.

Zo eenvoudig kan een online aankoop zijn, top!

Alles klopte. De online informatie, de dienstverlening, de levertermijn, een perfecte ervaring. Ook het resultaat is mooi in onze living, ook niet onbelangrijk ;-)

Voortreffelijk

Zeer goede kwaliteit. Goede communicatie en producten prima verpakt. Is wel iets duurder maar de kwaliteit is daar ook naar. Bij vrienden van ons een soortgelijk koevel gezien van een bekende firma (L.B). Vel was voelbaar dunner en minder van kwaliteit

Prima.

De bestelde koeienhuid is prachtig om te zien . De levering was vlot. Prima!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH