Uitstekend, betrouwbaar en mooi product

Het vloerkleed (witte koehuid) is PRACHTIG. Binnen drie dagen had ik het in huis en na de bestelling werd ik direct door de bezorgservice geïnformeerd. Enorm betrouwbaar, mooi product, al met al een top ervaring. Twijfel niet als je wit bestellen doe het hier!

Gekochte koelap was direct niet meer zichtbaar tussen de foto’s. Bestelling de volgende dag al bezorgd. Super mooie vacht.

Vroeger heb ik ook al bij u besteld en dat ging vlot

Sorry, Ik heb nog altijd niets aangekregen

Mooi produkt geleverd binnen de 3 dagen

Mooi produkt geleverd binnen de 3 dagen zoals vermeld! Knap werk!

snelle levering.

besteld en na 2 werkdagen in huis

Geweldig advies, de koelap matcht volkomen met de rest van het interieur

Stoere winkel

Stoere winkel , vriendelijk en correct behandeld

Perfect zaak aanbeveling voor de goede behandeling

Prachtige kwaliteit wat je koopt

Alles naar wens

Vlotte levering, en de juiste levering van het gekozen tapijt.

Prachtige kwaliteit en snel geleverd!

Het koeienvel is precies zoals op de foto. Echt kwaliteit en super zacht, wij hebben gekozen voor langharig,tricolore.

Top! wat je ziet, krijg je.

Iedere koehuid is apart gefotografeerd, daarom kan je altijd goed kiezen.

Super geholpen,en een leuke attentie erbij gekregen,absoluut een aanrader

Good Service and good woeling.

X

Uitstekende service en prachtige koeienhuiden

Recent een prachtige koeienhuid aangekocht via Koelap ter verfraaiing van een zithoek in onze woonkamer. Koelap heeft een heel uitgebreid aanbod en iedere huid wordt apart voor de webshop gefotografeerd. Geven goed advies op basis van je interieur. Nette en vlotte levering.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Hier komen ze de afspraken na. Beloofde levertijd is zoals aangegeven. Kwaliteit van de koelap is top!

Mooie kwaliteit, snelle verzending!

Na het bestellen hebben we de huiden snel ontvangen. De kwaliteit ziet er super uit! De koehuid gaat zeker een mooie toevoeging in onze woonkamer zijn! Omdat we ook een schapenvacht bestelden, ging er nog een extra korting af en ontvingen we een gratis konijnenpels die we ergens een mooie plaatsje gaan geven!

Vlug en product gelijk aan foto

Echt volgende dag geleverd en heel goede kwaliteit

Exact wat we besteld hebben

Super snelle levering en exact wat we besteld hebben

What you see is what you get

echt super snelle levering precies wat je ziet op afbeelding krijg je geleverd. Goede kwaliteit echt top en mooi

G E W E L D I G

Besteld en precies gekregen wat ik besteld had binnen 3 dagen. Keurig verpakt en bezorgd. Zag er helemaal perfect uit. Ben benieuwd hoe hij in ons nieuwe huis ligt.

Prima service. Extra konijnenvachtje erbij. Leuk!

Er was wat verwarring met de betaling. Na een telefoontje is de bestelling onmiddellijk in gang gezet. De vacht ziet er mooi uit, wij zijn tevreden

Heel professioneel.

Nadat datgene wat ik besteld had er niet meer was, mocht ik een ander koevel kiezen (zelfs met hogere prijs). Heel snel geleverd en zelfs nog klein geschenkje erbij. Ik ben supertevreden.

koeien kleed is fantastisch mooi

Uniek exemplaar van mooie kwaliteit

Goede service en unieke koeienhuiden!

Helemaal tevreden!

het is superfijn om zoveel keuze te hebben en te weten dat je niet voor verrassingen komt te staan! -Veel keuze -Makkelijk te bestellen, -Snelle levering -Goede kwaliteit prijs verhouding Heel blij mee!:)

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH