Wat je leest op de website, zo is het ook!

Onze koelap ligt er mooi en vredig bij !

Mooie duidelijke website met duidelijke informatie en foto's. De koelap ziet er ook kwaliteitsvol uit.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Op drie dagen tijd geleverd zoals omschreven. Mooier dan verwacht, ben er heel tevreden mee.

Prima ervaring, prachtige koeienhuid

Mooie zwarte koeienhuid besteld, deze bleek niet meer leverbaar. Een nieuwe uitgekozen en deze is binnen een paar dagen geleverd met een leuk klein huidje als presentje, waarschijnlijk als goedmaker. Wij hebben gekozen voor een mooie zwarte koeienhuid en deze voldoet helemaal aan de verwachting dus blij mee.

Wauw wat een service

Fantastisch mooie koelap gekocht. Ons oog was eerst gevallen op een ander mooi exemplaar. Deze gekocht maar door omstandigheden was deze al weg. Hebben direct een mailtje gekregen van John dat we een andere konden kiezen aan dezelfde voorwaarden ook al was die duurder. Dus ander exemplaar gekozen en 2 dagen erna lag onze nieuwe aanwinst in de living. Super service, super kwaliteit correcte info,snelle info . Echt een aanrader om je huis een persoonlijke touch te geven. Groetjes Carola

Mooie koelap! Zeer vlotte service & levering!

Enthousiast! Past perfect op mijn houten vloer in de badkamer! Als het ons bevalt naar onderhoud toe kopen we graag later een 2de aan voor de woonkamer.

Top service en producten

Prachtige huiden van uitstekende kwaliteit. Exact de huid gekregen die we ook besteld hebben. Daardoor zijn ze niet alleen uniek maar ook van zeer goede kwalitweit! Beter als een huid uit de bouwmarkt of meubelzaak. Geld meer dan waard.

Serieus bedrijf

Wij hebben nu 2 maal een bestelling geplaatst en zijn zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de koeienhuiden. Eerste bestelling een gedeelte retour gestuurd en dezelfde avond was het geld terug gestort op onze bankrekening. Goede ervaring.

direkte levering

Perfekt. Wat ik heb besteld heb ik ook ontvangen. Een hele goeie kwaliteit.

Helemaal top

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling thuis zonder problemen. Ik heb ook slechtere ervaringen maar hier was niets op aan te merken.

Correct

Correcte afhandeling van de aankoop.

Goed advies, eerlijke prijzen en een snelle afhandeling van mijn order!

Product is perfect zoals omschreven. Snelle en persoonlijke afhandeling van mijn bestelling. Erg aangename shop-ervaring en zou deze zeker aanraden bij familie en vrienden!

Heel tevreden

Snelle levering, product identiek aan foto op de site. Prima kwaliteit.

Prima product, snelle levering

Het product was precues als op het plaatje en geen schade, littekens of kale plekjes. Levering was supersnel, 's middags besteld volgende ochtend geleverd.

netjes en op tijd geleverd. Er stond in de email dat er getekend moet worden voor het pakket, maar dit bleek in de praktijk niet zo te zijn.

Snelle levering en een goed product.

het was een overzichtelijke webside. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Goed product

Snelle levering, goede prijs voor een goed product ...TOP K

Goede foto’s. Goede omschrijving. Snelle levering. Goede prijs.

Mooie kwaliteit schapenvacht

De kwaliteit van de schapenvacht is heel erg goed, lekker zacht en schoon. Qua informatie zou ik op de website vermelden dat de schapenvacht in het begin kan ruiken en dat dit na ongeveer een week of anderhalf verdwijnt. Zeker voor mensen die de schapenvacht binnen in huis willen gebruiken.

In één woord GEWELDIG!!!

Ten eerste wat een mooie koelap en Ijslandse vacht! Maar de service is uitermate goed. En hele snelle levering. Ik kon geen keuze maken door de hoeveelheid mooie vachten. John heeft op verzoek van mij 2 koelappen gefilmd en door geapp't. Hierdoor kon ik gelijk een keuze maken. Heb ze net ontvangen en ze zijn nog mooier dan op de film en foto. GEWELDIG!!! Nogmaals bedankt John! Gr. Carol (een hele blijde klant)

Super service en kwaliteit

Nette en leuke communicatie. Snelle levering en top kwaliteit. Je krijgt wat je ziet op de foto. Meerwaarde voor je huis.

Niet korrekt

Bestellen voor uur "x" geleverd volgende dag ... dus niet. Ik had besteld en betaald op woensdag om te gebruiken bij visite op zaterdag maar dus niet. Zeer irritant want voor deze reden bestelde ik bij Koelap en niet elders ...

Prachtig product en persoonlijke benadering

Mooie lappen, prachtig product. Wat je ziet, krijg je ook. Snelle verwerking. Persoonlijke benadering.

Top service top kwaliteit

Geweldige customer service, heel snel geleverd en nog mooier in het echt dan op foto!

Super service en netjes afgeleverd.

Goede service en netjes afgeleverd, blij met Koelap

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH