Wat een snelle levering.

Het was leuk om mijn koelap uit te kiezen. De grotere maten maken het ook interessant. En de levering was tip top in orde, snel en zoals aangegeven. Ben blij met mijn koelap. Er werd erover nagedacht en ja het past perfekt in de zithoek.

Helemaal top

Ik ben erg tevreden met mijn koelap

Professionals

Service is top er word echt naar je geluisterd

Snelle levering en mooie kwaliteit tegen een redelijke prijs!

Heldere website, snelle levering en topspullen!

Super blij mee precies zoals op de foto

Goede kwaliteit en zoals gekozen van de foto

Super service en zeer mooi product!

Super service en zeer mooi product! Zelfs een mooi cadeautje gekregen!

Mooi velletje! En snel geleverd!

Fantastische service

Helaas was iemand me net voor en was de Koelap van mijn dromen verkocht. Contact gehad en omdat ik een beetje twijfelde over de kleur zijn er twee huiden opgestuurd en kon ik thuis rustig kijken welke het beste beviel. Superfijn! Helemaal blij met mijn Koelap!

Goede service en prachtige producten

We hadden een kleed uitgezocht dat helaas niet meer beschikbaar was. John heeft dat vervolgens heel erg netjes opgelost. De kwaliteit is ontzettend mooi. En je krijgt precies wat er op de foto staat.

Goede zeer snelle service

koeienhuid binnen 1 dag keurig verzonden. Huid is van goede kwaliteit.

Prima geholpen, maar onpersoonlijk

De voorraad op de site klopte niet. Standaard mailcontact, geen persoonlijke noot, weinig interactie. En wel goed geholpen en we vinden de koelap prachtig!

Uitstekend !

Helaas was mijn bestelde product al verkocht maar vergeten te verwijderen van de site maar kreeg netjes een nieuw voorstel en ook snel geleverd. Top dus en men weet heel goed hoe met de klant om te gaan, snelle en passende reactie dus !

SNELLE LEVERING EN EEN HEEL MOOI KOEIENVEL

Heel veel keuze. Veel meer dan in welke winkel dan ook. Hij ligt nu mooi tecwezen in onzre huiskamer. Wij zijn er heel blij mee.

Snelle levering mooi product

Binnen een aantal dagen was ons vloerkleed geleverd en voldoet aan verwachtingen

Mooi

Een heel mooi kleed, goede prijs. Ben er erg blij mee.

Toppie super geweldig

Voor het eerst besteld en de volgende dag in huis. Gekregen wat ik had gekocht. En ik koop zeker nog een keertje als ik onze logeerkamer klaar heb. Super service en zo betaalbaar.

De bestelling werd snel geleverd. Erg mooie kwaliteit van het koeienkleed.

Mooi koetje

Goed geregeld allemaal

Zeer snelle levering ondanks rare coronatijden, geweldige kwaliteit, precies zoals op foto, ik ben echt zeer blij met mijn aankoop. Dankjewel Koelap!

Super tevreden!

Een duidelijke webshop. Je kiest de koelap zoals op de foto, dus geen teleurstelling mogelijk achteraf. Heel snelle service, duidelijke communicatie en super snelle levering. Goed en veilig verpakt. Helemaal tevreden...

Snelle levering!

Makkelijk besteld, snel thuis, prachtig vel!

Topkwaliteit en vlotte levering

Mooie kwaliteit, goed ingepakt en snelle levering!

Geleverd zoals op het plaatje was, snel en netjes verstuurd. We zijn er super blij mee! Als je een echt kleed wil is dit een aanrader

Ik had het disco goude koelap besteld dit was niet mijn ding. Kon hem terug sturen nu krijg ik mijn nieuwe subtielere koelap! Thanks!

Prima service en goede kwaliteit

Prima service en goede kwaliteit