Erg prettig!

Mijn eravring is erg prettig. Het was fijn om voor de koop een filmpje te ontvangen en het retourbeleid is erg goed!

Geweldig service

Geweldige service.. hadden online 1 koekleed uitgezocht helaas was deze Zoek en kon niet geleverd worden.We mochten een andere uitkiezen zelfs groter en duurder. John stuurde er daarna zelfs 2 op zodat wij op ons gemak een keuze konden maken.. met een retour label erbij om de andere terug te zenden .. dat is pas service!

Mooi product en snelle levering!

Product precies als omschreven. Prima kwaliteit.

Goede service en snelle Levering

Goede service snelle Levering

Goede service, snel geleverd en mooie koeienhuid!

Niets op aan te merken!

Ik ben zeer tevreden over jullie!

Snelle levering en super mooie kwaliteit!

Verrassend goed

Je krijgt echt de huid die op de foto staat. Ik heb er heel blij mee !

Heerlijk

Toen ik een koelap bestelde (en meteen ook maar twee schapen) ontstond er een erg leuke mail-conversatie. Zeer hoog kwalitatieve producten, fijne communicatie, echte liefde voor het materiaal wat ze verkopen. Goed betaalbaar en alles bij elkaar dus een zeer goede ergaring.

Helemaal prima!

Ik heb een zwarte koeienhuid en een taupe schapenvacht besteld. Ik had een kleine koe nodig en had geluk, want de kleinste koe die erbij was had ook nog eens een interessante korting. Fijn om de vorm de kunnen beoordelen op de foto en diezelfde koeienhuid te kunnen bestellen, zo weet je wat je krijgt. Jammer dat je niet kunt inzoomen op de foto, dat zou nog mooier zijn om de details te kunnen bekijken. Als je in éénzelfde bestelling een schapenvacht erbij bestelde, kreeg je korting. Dat was mij op de site niet duidelijk, maar had ik toevallig op facebook zien staan. Hoewel ik het op de site zelf niet zag staan, werd de korting wel automatisch verwerkt in het winkelmandje bij bestelling. Levering keurig met 2/3 dagen en de huiden zijn echt prachtig. Kortom, absoluut een aanrader. Dank!

Snelle levering en ziet er mooi uit

Mooie huid, mooie kleur en snelle levering. Een minpunt is dat ik er Geen beschrijving bij zat hoe je het moet onderhouden en schoon kan maken.

Echt ideaal dat elk vloerkleed apart gefotografeerd wordt. Daardoor kon ik precies uit kiezen wat ik graag wilde hebben. Op tijd geleverd en ziet er precies uit als op de foto

Heel netjes en correct behandeld

Zoals boven. Ik kreeg precies wat ik heb besteld.

Prachtige koelap

Koelap voldoet aan verwachtingen! Is zonder kreukels opgestuurd en ligt prachtig vlak!

voldoet aan verwachting.

Zowel artikel en levering zijn top , ben er blij mee!!!

Helemaal top!

Bestelling word netjes verwerkt, komt goed verpakt aan, en het is kwaliteit wat ze aanbieden!

Prima manier om een product aan te schaffen

What you see is what you get zoals aangegeven op de website. Goede filter mogelijkheid om tot een keuze te komen. Product binnen gestelde termijn geleverd. Als ik al een tip aan Koelap zou mogen geven; stuur een e-mail als het product verzonden is. Dat geeft net even wat meer bevestiging naar de klant toe.

Helemaal Top

De koeienhuid gister ontvangen met de post. Hij ligt prachtig in de woonkamer. Bedankt voor de leuke attentie die wij erbij kregen. En bedankt voor jullie goeie service.

Service Snelle levering Kwaliteit product Ik kreeg de bestelling niet goed geplaatst, werd denk geholpen via wats app. daarna de bestelling kunnen voltooien. Was een zeer snelle levering van de koeienhuid. Krijgt wat je besteld hebt. Kwalitatief zeer goed. Geen Kalle plekken, netjes afgewerkt en laat geen haren los

De juiste koe!

Vooral de mogelijkheid om het juiste koevel te selecteren gaf de doorslag. Niet alleen kleur, maar ook afmeting. Besteld en 2 dagen later netjes afgeleverd. Prima!

Top service Too kwaliteit van de koehuid Mega tevreden

Mooi, zacht kleed

De tekening was mooi en voelt zacht aan, in mijn beleving was hij groter, maar een grotere had niet gepast.

uitstekende service !

Mooie huiden, uitstekende prijzen, interessante prijzen

Mooie producten

Je krijgt precies wat je uitzoekt, met duidelijke omschrijving.

Heel vakkundig en hele goede service.

Ik heb hele goede informatie gekregen (John heeft me filmpjes gestuurd met de kleden waar kuit koos). Heel snel bezorgd (volgende dag). Precies zoals het op het filmpje zag mijn kleed die ik besteld had eruit. Goede service.

Snelle service in deze tijd

Fijn dat we de grootste kalfhuid en de juiste kleur hebben kunnen vinden

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH