prachtige koelap was er heel snel

we hebben een prachtige koelap ontvangen, precies degene die we hadden uitgezocht. de koelap was er binnen 2 dagen, fijn deze snelle service!

Mooi, duidelijk en snel

Ik heb maandag een nieuwe koe besteld en dinsdag was ze er al. Prachtig!! Ik ben er heel blij mee!

Kwalitatief erg hoog en vriendelijke service!

Een aanrader!

Mooie huid, goeie kwaliteit, vlotte service

zeer tevreden, er was eerst een schapevelleke te weinig gestuurd, maar na een mailtje was dat binnen de 2 dagen rechtgezet. Dat is top !

Een prachtig. Precies wat we besteld hadden. Bedankt koelap

Snel en zeer mooi koeienvel, wat je ziet is wat je koopt!

Je koopt niet elke dag een koeienvel maar mocht ik er ooit nog één nodig hebben dan weet ik wel waar ik het koop.

Koelap waar de klant nog koning is!

Na een eerste teleurstelling omdat onze uitgezochte koelap niet te leveren was, snel een hele mooie vervanging gevonden. Deze werd uiterst snel geleverd. Het was echt heel prettig zaken doen met koelap en een ieder die op zoek is naar een sieraad voor je huis, STOP en blijf op de site van KOELAP, hier vind je je eigen koelap waarmee je net als wij elke dag weer van gaat genieten. TOP service!!!!

Snel geleverd, goed verpakt en nog mooier dan op de foto.

Altijd een koeienhuid gehad maar deze was versleten, toen een jaar lang een gewoon kleed gehad, maar uiteindelijk toch weer gekozen voor een koeienhuid. Heel erg blij mee!

Fijne en snelle service!

Na het uitzoeken van mijn koeienvel ging het bestellen makkelijk en werd het snel verzonden. Netjes ingepakt en ben erg tevreden met mijn aankoop!

Prachtig

Ben heel tevreden met mujn aankoop. Echt een prachtige koelap, precies zoals hij stond afgebeeld en staat perfect in ons interieur. Ik beveel het iedereen zeker aan, ook snelle service. Groetjes Nicole.

Zeer snelle levering!

Na 1 werkdag werd de koeienmat al geleverd. Het ziet er net zo uit als op de foto. Degelijk materiaal.

zeer vlotte en correcte service!

Ik was aangenaam verrast door de snelle service. Bovendien vind ik de aankoop zéér mooi! Bedankt!

Perfect hetzelfde als op de foto!! Prachtig!!

Ons koevel was makkelijk online te bestellen en werd heel snel geleverd!! Het ziet er super uit!! Ook mijn e-mails die ik voordien stuurde werden meteen en vriendelijk beantwoord!! Zeer tevreden!!!

mooi product,snelle levering!

prima!

Super kwaliteit en service

Super mooie kwaliteit koeienkleed en super snelle levering!!

Super blij met de aankoop

Super mooie koeien huid! Fijn dat er zo veel keuze was!!

Dikke prima

Mooie overzichtelijke website en snelle levering!

Fantastische service

Een koelap besteld online, netjes betaald , krijg ik een beetje later een mail van John dat hij mijn keuze van koelap niet zal opsturen omdat deze niet volgens zijn persoonlijke standaarden is. Met de vraag of ik aub een nieuwe kan kiezen met zelfs een iets hogere prijs dan voordien. Dat gedaan hebbende werd de koelap diezelfde dag nog verstuurd en de dag nadien ligt ie al in mijn bureau te pronken. Dit soort persoonlijke service is zeldzaam tegenwoordig, zeker al als je online dingen besteld. Met andere woorden zeker hier je koeienvel bestellen. !

Vlotte en correcte service! Hartelijk dank

Zie hierboven

Ervaring is hieronder beschreven.

Ik ben zeer gelukkig met deze koelap(bij ons noemen ze deze koeienvel). Gaat prachtig samen met mijn andere mat die in bruin,-wit,-zwarte schapenwol gemaakt is. Had er wat bang van maar de kleur is echt zoals op de site is voorgesteld. Nog eens bedankt.

Snel geleverd en een prachtig kleed!

Snelle levering en een mooi kleed!

Snelle levering. Goede kwaliteit. Erg tevreden.

Zeer goede service en echt een erg mooi kleed, precies zoals de foto

Top !

Is net zoals op de foto en zeer decoratief

Zeer vlotte service, de koelap is zoals beschreven.

Uitstekende foto's die met de werkelijkheid overeenkomen. Het kleed was bij aankomst nog mooier dan op de foto !! Supersnelle levering en deskundig verpakt , zonder al te veel vouwen. Een aanrader !!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH