Je krijgt exact wat je gekozen hebt

Prachtige koelap!

Duidelijke website, mooie foto’s van de vloerkleden

Gewoon goed, kan het niet anders beschrijven

Zet je order, je hebt het volgende dag al binnen. Top kwaliteit. Had ook wel een klein geschenkje verwacht in het doos :D, zat er niet bij :P Misschien leuk om een autogeurtje met het logo van Koelap te bestellen. Aroman.nl doet het heel goed.

Vlotte levering, heel mooi kleur van koeienhuid

Heel mooi vloertapijt,blinkende koeienhuid. De kostprijs valt eveneens zeer goed mee

Snelle levering en geleverd product is gelijk aan de foto

Zie boven

Super snelle levering en een top product!

Al de volgende dag werd de door ons bestelde koeienhuid in prima staat afgeleverd. Helaas was deze naar onze smaak te licht van kleur en zijn wij uiteindelijk toch naar Maastricht gereden om daar ter plekke een andere uit te zoeken. John had inmiddels een aantal huiden klaar liggen en na een kopje koffie hebben we een keuze kunnen maken. Nu ligt er, naar onze volle tevredenenheid, een prachtige huid in onze woonkamer, een echte eyecatcher! John en echtgenote, bedankt voor de hartelijke ontvangst en de koffie! Vriendelijke groeten, Ger en Sandra Stahlhofer

Schitterende service

Zeer mooie kwaliteitsvolle vellen. Aangenaam om te hebben. Zeer vlotte levering!!!

Prachtig kleed, heel blij mee!

Door dit kleed komt mijn interieur nog beter tot zijn recht. Hele goede kwaliteit en een hele klant vriendelijke behandeling. Bovendien zeer snelle levering.

Heel vriendelijke en goede service, Nemen de tijd om te helpen. kortom : Heel tevreden met de aangekochte koelap.

Ook in deze rare tijd een heel snelle levering. De huid meteen neer gelegd dat deze binnen was, echt super gaaf! Mooie kwaliteit ook en precies zoals op de foto idd die ik besteld heb, als beloofd. Ben een heel erg blij mens!

Zoals verwacht

Product en levering kwamen overeen met de verwachting

Snelle en goede levering van mooie producten

Site van Koelap werkt fijn en duidelijk. Het is gaaf dat elk artikel uniek is en dat je deze artikelen allemaal goed kan bekijken op de site, zodat je echt een keuze kunt maken welke huid bij je interieur past.

Ik ben heel vriendelijk behandeld .de huid die ik had besteld was al verkocht .maar ik mocht een nieuwe uitkiezen die duurder was .ben er ook erg blij mee

Prachtig koevel!

Heel veel keuze, What you see is what you get! Prachtig exemplaar gekocht, goeie en snelle service! Zeker een aanrader!

De keuze is reuze

Persoonlijke hulp bij zoeken naar de juiste koe huis . Mogelijkheid aangeboden tot " passen" in eigen huis,ivm afstand niet gedaan ( 119 km) Maar ernaartoe gereden deze ochtend, ondanks de corona afstand zeer goed en persoonlijk geholpen , 3 keuzes werden uitgelegd om keuze in het echt te kiezen . Vriendelijk en eerlijke ,nette verkoop aan huis .kortom de beste plek voor de mooie koelap die je zoekt

Tevreden klant!

Ik vind jullie website erg gebruiksvriendelijk. Elk object op foto kunnen bekijken vind ik top. De levering gebeurde vlot. Ik ben een tevreden klant! Onze koelap past perfect in onze woning. Enkel onze kat moet nog wat wennen. Die ruikt waarschijnlijk het beestje nog echt. 😄 Ik beveel jullie online winkel zeker aan bij vrienden en familie.

Een aanrader!

Goede en snelle service, mooi koeienvel: je krijgt wat je verwacht! Top!

Je krijgt precies wat er op de foto staat!

Goede service, snel geleverd. Goede duidelijke website met duidelijke foto's. Je krijgt precies wat er op de foto staat! Helemaal top!!

Super !

Zoals hierboven reeds vermeld... Super service, mooie koelap.

Kleur niet conform omschrijving

De kleur van de geleverde koelap stemt niet overeen met de omschrijving. In de omschrijving staat grijs. De geleverde kleur is caramel.

Wat je besteld, krijg je !

Mijn tweede bestelling deed evenveel aan de verwachting als de eerste . Wat je kiest , krijg je ! Superservice, tevreden klant hier !

Koeienkleed besteld welke ik ook had aangegeven via plaatje site en oprijd geleverd.

Snelle levering. Super mooi product.

Fijne, vriendelijke website. Product is gelijk aan foto. Super!

Hele goede service en communicatie

Heel klantvriendelijk en goede service

Echt super

Koelap zorgt er voor dat je een product krijgt van uitstekende kwaliteit. Zeker een aanrader.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH