Heel mooi : !!

Prachtig !

Goede kwaliteit mooi en snel geleverd

Zeer mooi en prima kwaliteit!

Deze winkel is een aanrader, zeer correct en eerlijk.

Mijn geitevel is wat Ik verwacht, zowel formaat als kleur… mijn chihuahua ligt erop zonder probleem (die was voor hem…) voor de kachel Gisteren heb Ik mijn koevel besteld… voor ons in mijn salon

We hebben een prachtig kleed ontvangen!

We zijn heel blij met ons mooie kleed van Koelap. De kleur en tekening zijn precies zoals we het op de website hebben uitgekozen.

Zeer tevreden.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Heel mooi koeienvel

Dit is mijn eerste koeienvel, dus ik heb nog verder geen ervaring. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn. Ligt in appartement aan zee

Zeer tevreden.

Woonkamer heeft andere uitstraling. Warme gevoel.

Prachtige huid en snel geleverd

Er is genoeg keuze. En de levering was binnen 2 dagen. Heel tevreden. En de kalfshuid is prachtig

Goed en mooi koeienvel

Mooie producten. Snelle levering. Foto’s op website komen goed overeen met werkelijk product. Koeienvel aangeschaft en super blij mee.

Geweldige producten en service

Prachtige huiden en zeer goede service gehad. 1 kleedje was niet in goede staat en ik kreeg voorafgaande verzending via een video op WhatsApp alternatieven aangeboden.

Prima prijs kwaliteit verhouding en ruime keuze

De website biedt een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Snelle levering.

Zeer tevreden.

Mooie product goed afgewerkt ziet er mooi uit.

Webshop zoals het moet zijn....

Heel duidelijk, snelle levering, korte lijnen. In een woord: super

top

super!

Alles zoals gewenst

Prachtig

Eerst advies gevraagd via de app welk kleed we het beste konden nemen die bij ons interieur past. Daarna besteld en de gekozen koeienhuid was snel en netjes geleverd. Het is een zeer mooie koeienhuid en wij zijn blij. Dit maakt ons interieur af! Bedankt John!

Helemaal prima

Geweldig!!

Na rondkijken op de website advies gevraagd over wat zou passen in ons interieur. Zeer goed en snel deskundig advies gekregen. Twee prachtige koeienhuiden besteld voor onze woonkamer. Super blij mee en een aanwinst in onze woonkamer. Heel erg bedankt @Koelap, John!

Blij met mijn aankoop

-Geweldige service in het meedenken bij het vinden van een passend item. -Persoonlijk benadering in contact dat vertrouwen geeft bij het online aankopen van een koeienhuid.

Uitstekend product, snelle levering

Het koeienvel werd de volgende dag al geleverd en is precies zoals op de foto, erg mooi! En hij ligt mooi glad zonder vouwen o.i.d. Wij zijn heel tevreden en keren zeker nog een keer terug voor een volgende aankoop.

Top service!

Wat ik heel fijn vond is het persoonlijk contact en het flmpje dat ik kreeg van het door mij gekozen vloerkleed, Zodoende kon ik echt goed zien hoe die eruit zag. En daarna was er een snelle levering! Helemaal happy!

Mooie kwaliteit snelle levering

Mooie kwaliteit, groot formaat, fijne acties, blij mee!

Prima, ruime keuze en snelle levering!

Prima, ruime keuze en snelle levering! En ook daadwerkelijk de lap die we besteld hadden....

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH