Correcte communicatie en zeer snel geleverd

Mooi kleedje , netjes geleverd

Snelle levering, prachtige huid

Snelle levering, prachtige huid

Prima levering, maar koehuid is niet helemaal de kleur die ik verwachtte.

We hadden een zwart-witte koehuid besteld, maar bij de levering is gebleken dat hij eigenlijk donkerbruin beige is. Hij is mooi en groot, maar niet helemaal wat we verwachtten.

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Bestelde koeienhuiden zeer mooi en snel geleverd.

Topkwaliteit en snel geleverd

Mooi kalfshuidkleed, goede service Mijn eerste keuze huid werd afgekeurd, daarna kon ik kiezen uit alle huiden zonder meerprijs . Top

Perfecte keuze om voor koelap te gaan!

Hele goede huiden, ze sturen je filmpjes door via whatsapp als je twijfelt tussen verschillende! Je krijgt ook snel antwoord, en de vrijdag hadden wij het besteld, de zaterdag lag het al onder onze nieuwe eettafel! Wij kopen graag nog 1 in de toekomst!

Goede levering, mooie producten.

Een goede levering van verzorgde producten. Een aanrader mocht je dit item nodig hebben.

Perfecte opvolging, snelle levering.

overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, snelle en correcte levering.

Geweldige servive

Ik kreeg keurig mijn schapenvacht binnen masr twijfelde toch over de kleur. Na een telefoontje kreeg ik ook gratis de andere kleur binnen zodat ik kon vergelijken. Topservice!!

Correct

Mooie keuzes en correcte levering

Prachtige koeienhuid

Ik ben er heel blij mee, een echte aanwinst. De kwaliteit is heel lgoed . Snelle levering. Top!

Top kwaliteit

In december brachten we een bezoek aan de winkel in Maastricht. We waren meteen verkocht aan het mooie bruine Ijslandse schaap. Ook het schapenvel is topkwaliteit en super mooi. Terug thuis bestelde ik nog een schaaplap online. Heel tevreden. Aan John en de collega's nog veel succes en zeker tot een volgende keer.

Fijne communicatie en een prachtige koeienhuid.

Omdat ik niet in de buurt van Maastricht woon heb ik contact opgenomen via whatsapp met Koelap (John). Er werd dezelfde dag nog gereageerd op mijn berichtje. Van de huid die ik gekozen had heeft John een filmpje gemaakt zodat ik er een goed beeld van kreeg. Een prachtige tricolore huid van zeer goede kwaliteit, die mooi past in mijn woonkamer. Ik ben er blij mee.

Blij met mijn koevel

Gekregen wat ik zocht. Snelle service

In een woord uitstekend

Snelle service, prima product.

Snelle service, prima product.

Koehuid van uitstekende kwaliteit

Snelle reactie op een vraag. Afgeleverd in een grote doos zodat er geen lelijke vouwen in de koehuid zaten en geen leveringskosten.

Je suis très satisfaite

Livraison rapide et soignée et la peau de vache est très belle et conforme à la photo sur le site.

Mooi kleed en snelle levering

Snelle levering, veel keuze, mooie kwaliteit. Super blij met het kleed.

Alles goed geregeld

Perfect!

Heel tevreden! Prachtige koeienhuid Snel geleverd Netjes ingepakt Aanrader!!

Fantastisch gewoon. Prachtig artikel. Supersnelle levering. Duidelijke communicatie

Heel mooie vacht; perfecte snelle levering

De vacht is exact degene die ik gekozen had. Heel mooi en soepel. Levering gebeurde snel; alles was mooi en goed verpakt.

Helemaal goed.

Mooi product, snelle levering!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH