Spot on!

Makkelijk kiezen op een overzichtelijke site met goede foto's. Aantrekkelijke prijzen voor een mooi product. Netjes verpakt en kwam via de post, sneller dan verwacht. Top!

Snel en correct

Tevreden. Aanrader.

Ongelooflijke goede en snelle service

Ondanks onze foute betalingen de goede huid gekregen binnen 1 week ,en de betalingen zijn eerder terug als verwacht

Mooi kleed

Snel bezorgd en een mooi product!

Zoooo mooi!

Top! Zeer tevreden over product en service.

We hebben een koeienhuid aangekocht en ze geeft ons interieur een meerwaarde. Ze is erg mooi en van goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Ook de service is in orde. De levertijd was zoals vermeld op de website. Zeer tevreden.

Top! Zeer tevreden over product en service.

Een prachtig kleed

Het kleed onder de eethoek, een antieke tafel net verschillende stoelen is een plaatje. Kan zo in vt wonen .

Een prachtig kleed

Heel mooi

Een schitterend kleed

We bestelden een koeienhuid, deze overtreft alle verwachtingen. Ze is heel erg mooi, alsook van goede kwaliteit. We zijn er heel erg blij mee. Ook correcte service. Levering zoals vermeld op de website.

Prijs/kwaliteit Top!

Ik was verbaasd over de prijs van dit velletje! Ik denk niet dat ik hetzelfde voor die prijs,ergens ter wereld kan bemachtigen!

Prijs/kwaliteit Top!

Goede opvolging

Zeer tevreden met mijn koeienvel en de opvolging van John. Ondanks problemen bij PostNL toch goed verder geholpen en mijn bestelling vandaag in ontvangst kunnen nemen!

Goede opvolging

Mijn bestelling is keurig op tijd verzonden vorige maandag, helaas door problemen bij PostNL nog niet ontvangen. Helaas ligt het probleem van de vertraging niet bij Koelap, maar als consument ben ik er wel zeker van dat zij er alles aan zullen doen om het wel op te lossen.

Goede opvolging

Mijn bestelling is keurig op tijd verzonden vorige maandag, helaas door problemen bij PostNL nog niet ontvangen. Na mijn gesprek met de eigenaar echter volledig gerustgesteld dat ze hier met man en macht achter zitten en zo snel mogelijk een oplossing zoeken bij PostNL. Helaas ligt het probleem van de vertraging niet bij Koelap, maar als consument ben ik er wel zeker van dat zij er alles aan zullen doen om het wel op te lossen.

Zoooo mooi!

Zooo mooi!

Er was door omstandigheden even vertraging op de levering maar er werd alles aan gedaan om het vel zo snel mogelijk tot bij mij te krijgen! Ik ben fan van de service en product!

Zooo mooi!

Zooo mooi

Zooo mooi

Wacht vol verwachting, maar nog steeds niet geleverd

28 nov besteld, maar product nog steeds niet ontvangen; zal wel aan PostNL liggen, maar krijg sinds 30 nov ook geen updates meer. Hoop dat het idd aan de Sinterklaas drukte ligt, en dat ik de bestelde koeienhuid toch nog mag ontvangen.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH