Wacht vol verwachting, maar nog steeds niet geleverd

28 nov besteld, maar product nog steeds niet ontvangen; zal wel aan PostNL liggen, maar krijg sinds 30 nov ook geen updates meer. Hoop dat het idd aan de Sinterklaas drukte ligt, en dat ik de bestelde koeienhuid toch nog mag ontvangen.

Goede opvolging

Goede opvolging, ondanks problematiek bij PostNL

Net een heel duidelijk gesprek gehad met de verzender. Mijn bestelling is keurig op tijd verzonden vorige maandag, helaas door problemen bij PostNL nog niet ontvangen. Na mijn gesprek met de eigenaar echter volledig gerustgesteld dat ze hier met man en macht achter zitten en zo snel mogelijk een oplossing zoeken bij PostNL. Helaas ligt het probleem van de vertraging niet bij Koelap, maar als consument ben ik er wel zeker van dat zij er alles aan zullen doen om het wel op te lossen. In het verleden heb ik nog al een koeienhuid besteld hier waarvan ik zeer tevreden was, dus ik kijk alvast opnieuw uit naar mijn levering!

Goede opvolging, ondanks problematiek bij PostNL

Grote keuze en correcte levering

Er was heel veel keuze op de website, dat was leuk. Aankoopprocedure was eenvoudig en het pakket werd tijdig en correct geleverd. Het artikel beantwoordde volledig aan de verwachting : een mooie lap goed bewerkt koeienhuid, zeer soepel en precies de kleur zoals op de website.

Ik probeer positief te blijven

Ik heb contact gehad met post.nl waar mijn pakket (koeienhuid) blijft. Blijkt al 4 dagen in het sorteercentrum te liggen. Daar ze maar 2 dagen te laat mogen leveren (volgens eigen zeggen), valt het nu buiten het systeem en krijg ik geen updates meer. Het dit gemaild naar [email protected] maar kreeg een melding dat de mail niet bezorgd kon worden ??? Dan maar het contactformulier op de website van koelap invullen. Ik snap dat het rond deze tijd druk is maar een antwoord van post.nl dat zij verder niets kunnen doen en dat ik maar moet afwachten en het antwoord op een vorige review van Koelap dat zij hier ook verder niets aan kunnen doen stemt mij niet erg blij.

vlotte levering en pakje beantwoordt aan de verwachting

Geitenvel is hetzelfde als wat ik op de site gezien heb. Afhandeling van de bestelling verliep heel vlot.

Zeer snelle levering,Chapeau!

Goede kwaliteit

Goede top kwaliteit Zoals omschreven in de beschrijving. Snelle levering. Ziet er uit als op de foto…hierdoor geen miskoop. Wij genieten ervan, chihuahua hond ligt er ook heerlijk bij…

Het tapijt van koeiehuid is in maar 1 woord te beschrijven. Prachtig! Zeer tevreden.

Mooi produkt, goede service

Fijn bedrijf. Mooie producten.

Geen ervaring, maar wacht nu al en week op de levering

Post nl geeft al meer dan een week aan dat ze nog niet kunnen uitleveren. Mogelijk dat jullie hier achteraan gaan zitten.

Product volgens verwachting, compensatie gekregen voor kleine vertraging, zeer vriendelijk

Top geleverd zoals op foto super content

Top geleverd zoals op de foto ben super tevreden ga zeker nog 1 bestellen

Super levering

Prachtige koeienhuid ontvangen Mooie kwaliteit voor een mooie prijs!! Snelle levering netjes verpakt!

Heel fijne dikke schapenvacht, prachtig wit!

Zit heerlijk warm in je rug en onder je billen, zeker nu de verwarming een graadje lager staat!

Snelle service en goede kwaliteit

Binnen 3 dagen lag onze ‘koe’ in de woonkamer. Mooi kleed en itt een andere site kwamen de kleuren overeen met de foto op internet.

Superrrr snelle levering!!

Goede kwaliteit, kleed is precies zoals op de site staat gefotografeerd.

Perfect!!

Snelle levering, keurig verpakt, top geregeld! Ontvangen wat ik besteld heb, prachtig kleed, heel blij mee!!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH