Filter

Uitstekend!

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik uitermate tevreden ben met mijn hele aankoopproces bij dit bedrijf. Erg prettig contact met de eigenaar en een snelle levering. En, niet te vergeten : een prachtig nieuw kleed!

Prachtige koelap, vriendelijk contact en snelle levering

Het mag in deze vreemde coronatijden ook al eens goed gaan ! Vrijdag op de heel overzichtelijke site een koelap uitgekozen, even telefonisch contact gehad met de uiterst vriendelijke John, betaald en... de volgende dag -een zaterdag !- werd het prachtige vel al bij ons geleverd. Binnenkort zal ze prachtig liggen in onze loft ! Beter kan het niet !

Snelle levering en mooi product

Mooi kleed van koeienhuid besteld, erg blij mee.

Mooie kwaliteit ! en zeer mooie kleurschakeringen !

Is zeer mooi en de haren zijn ook niet te lang, ideaal voor in de poolhouse .

Super de max !!!!

Een perfect schot in de roos !!!! Super mooi en goede kwaliteit.

Perfecte service en kwaliteit

De uitgekozen huid komt exact overeen met de foto. Site is helder, levering is snel. Ik ben zeer tevreden :-)

Fantastische service klasse koelap!! Echte aanrader

snelle levering ook in deze moeilijk tijd super blij mee nog mooier dan op de foto komt op den duur nog 1 bij en ga hem zeker hier bestellen

Zoals het hoort

Enorm leuk dat je een individueel koevel kan kiezen!

fantastie s

na het uit pakken in een woord prachtig

Snelle afhandeling en prima bezorging

Top en suupermooi !!!

Ik heb een foto geplaatst op jullie facebook pagina hoor !!!

Mooi afgewerkt !

Snelle levering en mooi product.

Snelle levering, product zoals op foto

Grote keuze aan koehuiden, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Super tevreden

Prachtig koeienkleed en schapenvacht. Wat ik zeer prettig vind is dat je daadwerkelijk krijgt wat je koopt zoals je het op de foto ziet. Zeer snelle levering en duidelijk en overzichtelijke site.

Mijn tweede bestelling bij KOELAP.

''s middags besteld, betaald, dag erna op tijd geleverd, ziet echt prachtig uit. Ik hoop hier lang plezier van te hebben, en wens KOELAPvootr de verdere toekomst het allerbeste. Frits

Ben zeer tevreden over mijn “ stiertje “ op de vloer, mooi formaat, veel keuze en een super snelle levering

Mooie producten snel geleverd

Mooie producten, snel geleverd

Super mooi kleed

Snelle service, en een pracht van een kleed. Goeie kwaliteit

Mooie producten, prima levering

Koeienhuid gekocht. Staat prachtig in de woonkamer. Heel leuk dat je echt je eigen exemplaar kunt selecteren. Levering was ook prima in orde.

De koelap die wij besteld hebben voldoet aan onze verwachting

Afhandeling en verzenden ging duidelijk en snel. De koelap past mooi in ons vernieuwde interieur. Wij bevelen Koelap zeker aan.

Perfect.

De foto en beschrijving van het vel was correct. De levering ook.

Diidelijke website. Correcte levering.

Mooi tapijt en top service!

Ruime keuze aan huiden, zeer goed geprijsd. Extra uitleg wordt vlot gegeven via de mail of app. Zeer snelle levering. Top!

Prima service, persoonlijke behandeling

15 Grote Looierstraat F