Nette service

De bestelling van de gordijnen ging makkelijk en was duidelijk. Goed bestel programma en goede informatie tijdens het maak proces.

Mooie handdoeken

Washandjes en handdoeken besteld. Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Goede communicatie en lijkt tot nu toe een goed product.

Positief dus!

Alles is snel en correct geleverd en het was precies wat ik ervan verwachte.

Katoenen vaatdoekjes

Ik heb diverse katoenen vaatdoekjes aangeschaft. Ben er heel tevreden over. Het zijn mooie kleuren (zoals op de foto’s), ze hebben een goede kwaliteit. Snelle levering.

Kwaliteit

Mooi product, snelle levering

Erg goed geholpen. Perfecte klantenservice.

Er was per ongeluk maar een gedeelte van mijn bestelling verstuurd. Werd zeer snel en op een fijne manier opgepakt.

Goede kwaliteit

Ik heb een rits theedoeken, handdoeken en gastendoekjes gekocht. Heel erg blij mee, goed materiaal/kwaliteit. Geen prio voor mijzelf, maar het was erg snel in huis. Zou hier zeker weer bestellen.

Alles prima in orde

snel en goed

snel en perfecte kwaliteit

Kwaliteit aan betaalbare prijs

Kwalitatieve handdoeken voor een redelijke aankoopprijs

Mooie kwaliteit Eigenlijk te mooi om te knutselen. Maar de kleuren zijn zo mooi. Ga zeker vaker bestellen

Eerste keer besteld en naar tevredenheid behandeld.

Kleine bestelling geplaatst om ervaring op te doen met deze firma. Product netjes geleverd en van goede kwaliteit.

mijn ervaring met verzending

Mijn eerste bestelling bij Textieltopper is qua verzending niet goed te noemen. Uiteindelijk moest ik na 5 dagen de bestelling ophalen bij een ophaalpunt wat niet in de buurt is. Verzending vond plaats via DHL, met dit bedrijf had al slechte ervaringen en daar is de verzending van mijn bestelling bij gekomen. Ik zal in vervolg bedrijven, die via de DHL hun producten verzenden, zoveel mogelijk vermijden als er alternatieven zijn voor een product.

Klote producten

Kleur niet zoals omschreven

Handdoeken besteld bleek later niet leverbaar

Het is makkelijk te bestellen, helaas had ik handdoeken besteld, maar na een paar dagen kreeg ik een mail dat deze niet meer leverbaar waren. Binnen 14 dg zou het aankoop bedrag terug gestort krijgen. Heb al wel eerder iets besteld en dat was prima!

Mooi materiaal, jammer dat anddoeken en theedoeken slechts aan één zijde zijn bedrukt... Materiaal is fijn. Absorbeert, fijn in de keuken!

Moeiteloos, en verwachting waargemaakt.

Omdat Textieltopper bekende merken levert voor zeer concurrerende prijzen, heb ik bij deze firma de bestelling geplaatst. Niet alleen liep de bestelling, maar ook de levering vlekkeloos.

snelle afhandeling na een klacht.

Van de 12 werkdoeken waren er 2 niet goed gestikt. Na mijn mailtje met foto's had ik 2 dagen later een pakje nieuwe werkboeken in huis. Met goede stiksels.

Is goed

Badjas besteld, nog even gebeld ivm de maat . Mijn man heeft n buik en daarom de grootste maat besteld.De badjas is krap aan had groter gekund . Het leveren e bezorgen liep goed

Ga zo door

Op tijd binnen netjes verpakt.een goede kwaliteit handoek ga daar zeker nog terugkomen.

Mooie handdoeken

Echt een aanrader.

Kwaliteit en vlotte levering

Alles klopt. Kwaliteitsproduct, vlotte levering

Prima produkt

Product precies zoals omschreven. Erg tevreden

Zorgvuldige levering

Het bestellen ging makkelijk en diverse betaalopties. Levering was er binnen 4 dagen.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.