niet leuk

na bestelling en betaling bericht dat helft van de bestel 6 weken gaat duren... zo was het natuurlijk niet bedacht. dus is het misschien ook niet het beste moment voor een beoordeling. maar goed we wachten geduldig af, er zit niets anders op. het deel wat wel ontvangen is ziet er prima uit. maar al we geweten hadden wan de levertijd van bijna 2 maanden hadden we het anders gedaan. maar voor nu dus ook geen aanbeveling, sorry. mvgr rogier van kaam dieupart NV

Gewoon goed.

Snel en goed geleverd. De spullen worden nog even bewaard dus kan ik nog geen mening over geven.

Snelle levering en mooie spulletjes llen

Levering was snel en volledig. Handdoeken zien er prima uit. Ik ben blij met mijn aankoop

Mooie prijs, snelle levering

Mooie handdoeken voor een fijne prijs

Mooie kwaliteit

Veel keuze , mooie kwaliteit

correct en snel

vlot verloop van communicatie en betaling

Prima keukenset

Prima keukenset. Paar puntjes: de achterkant van de theedoeken is qua bedrukking niet evenmooi als de voorkant, maar wat vaag. De theedoeken zijn ook dun, iets mindere kwaliteit. De uitgeworongen vaatdoekjes blijven nog vrij nat om het aanrecht of de tafel schoon te maken.

Goede aankoop

Handdoeken van Walra besteld, met een mooie korting. Ze werden keurig geleverd, op de afgesproken tijd. Ik ben er blij mee.

De bestelling was niet compleet maar na een mailtje werd gelijk het ontbrekende toegestuurd. Heel fijn dat het zo opgepakt were

Prima handdoeken, lange levertijd

Prima handdoeken, lange levertijd

Uitstekende kwaliteit badhanddoeken mooie kleur goed formaat en volgens afspraak geleverd super

Prima Walra product en snel geleverd

Op de site stond een mooie aanbieding van Walra. We hebben voor onze vakantie woning meteen alles opnieuw aangeschaft. Ook bestellen van grotere aantallen was geen probleem en binnen 2 dagen was alles geleverd. Prima service

Super!!

Meedenkende, meelevende mensen en super fijn materiaal. Mijn vriendin uit Kenia is er super blij mee!!

Mooie kwaliteit en snelle levering. TOP!

Mooie kwaliteit en snelle levering. TOP!

Zoals gewoonlijk correct

Mooie kwaliteit en prachtige kleuren

Blij en mooie kwaliteit textiel

Ziet er mooi en verzorgd uit. De twee ophanglussen = prima oplossing

Beschrijving komt niet overeen met war ik ontving

Ik zal er niet meer inlopen

Alles netjes afgehandeld

Na bestelling bleek dat niet alles voorradig was Werd hiervan op de hoogte gesteld. toen mn bestelling compleet was,kreeg ik hier een mail van Vervolgens kon ik het volgen via gls t&t

Snelle levering en netjes verpakt.

Snelle en goede service

Product beantwoordt aan de omschrijving. Snelle service

Mooie handdoeken

Alles ok

Snelle levering en goede kwaliteit

Binnen twee dagen was het pakket er. Had gebruik gemaakt van de actie die in augustus liep. De handdoeken, washanden en gastendoekjes zien er mooi uit, niet te dik/dun, en de kleur blijft mooi na het wassen.

Super kwaliteit

Zeer correct

Bestelling niet geleverd

GLS als pakketbezorger, tracking werkt niet en geen informatie gegeven.

The one towelling 100% gekamd katoen 675gr besteld.

The one towelling handdoeken besteld 50x100 gekamd katoen uit cuba. Zien er nu goed uit. Ik heb ze nog niet gewassen dus daar ben ik nog benieuwd naar of ze zacht zijn. Deze zijn van 675gram. So far so good!

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.