Snelle levering en uitstekend product

De washandjes werden volgens planning geleverd en voldoen aan alle verwachtingen. De kleur matcht perfect met die van de handdoeken van dezelfde serie. Helemaal blij mee!

Niet compleet

Ik had een set handdoeken besteld , 10 kleinere en 6 grote , er zat maar 1 grote in , nu mijn 5 grote badlakens nog steeds niet ontvangen helaas

Top kwaliteit!!

Het neemt het water na het douchen goed op en de handdoeken zijn heerlijk zacht. Mijn zoontje vroeg mam heb je nieuwe handdoeken of andere wasverzachter, ik gebruik helemaal geen wasverzachter. Dus heerlijk!

Gewoon goed!!

Goede service, snelle levering. Producten goede kwaliteit/prijs.

Snelle levering. Precies zoals toegezegd. ook de gekochte handdoeken.

Heel goede kwaliteit

Prima handdoeken en snelle levering

Fantastische kwaliteit, precies zoals verwacht!

Mooie textiel, ik hoop er in de toekomst veel plezier van te hebben!

Top in orde.

Correct snel geleverd , kwaliteit textiel is prima

Zoals beloofd levering binnen gestelde tijd. Textiel keurig verpakt en van goede kwaliteit

Snelle bezorging, goede kwaliteit en een goede prijs

Mooi product, snel geleverd.

Snelle service goede kwaliteit

Ik zocht specifieke "nek handoekjes "voor het sporten en kwam er niet veel tegen online. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed en alles was snel geleverd. De kleuren zijn ook mooi (niet flets) en de doekjes voelen heel fijn aan. Super blij met deze aankoop!

Snelle levering en goede kwaliteit handdoeken

Snelle levering en goede kwaliteit handdoeken

Prima ervaring

Alles goed gegaan

Alles goed verlopen. Geen klachten

Niet te vertrouwen

Kortingen worden niet automatisch. Verrekend en de prijs op website is niet de prijs in winkelmandje.

Mooie handdoeken

Pakket zeer snel geleverd . Handdoeken zijn van mooie kwaliteit, zeer tevreden !

Goed en snel geleverd

Goede prijs en kwaliteit

Snelle levering, zag er prima uit

Prima handdoekenset voor die prijs

Makkelijk bestellen, snel geleverd en goed prijs voor prima handdoeken

Leuke keukenhanddoekjes

Mooie handdoekjes.

Super kwaliteit

Toppie

Tevreden goede snelle service

Goede kwaliteit

Mooie handdoeken, lekker dik en zacht. Heel goede kwaliteit!

slechte kwaliteit

ik heb 2 jaar geleden een volledige handdoekenset van BYRKLUND aangekocht. Ik vind de kwaliteit hiervan echt ondermaats. Ik heb pas al nieuwe washandjes moeten kopen omdat er al echt gaten in zaten. Nog nooit heb ik zo een slechte kwaliteit gehad.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.