Heerlijke handdoeken

Snelle levering en heerlijk zachte handdoeken

Slecht

Mijn fatuur was niet goed. 2 emails gestuurd en gewoon geen antwoord

Snel geleverd en netjes

Nvr

Snel verzonden

Prima levertijd.

Snelle levering. Producten zijn prima qua prijs-kwaliteit verhouding.

Klantenservice niet per mail of telefoon bereikbaar

Voor een grote bestelling wilde ik graag contact opnemen, maar niemand neemt de telefoon op. Op mail wordt niet gereageerd.

Snel geleverd goed kwaliteit

Heel goed ervaring en goede kwaliteit

Helemaal prima

Bestelling vlug geleverd, bleek echter niet te zijn wat ik besteld had. Maar na een mailtje onmiddelijk opgelost, en 2 dagen later lag de juiste bestelling alweer in de brievenbus!

Zeer zachte handdoeken voor een klein prijsje! Een aanrader

Prachtig linnengoed, snelle levering!

Prachtig linnengoed, snelle levering!

Alles prima en eenvoudig

Makkelijke site Snelle levering

Alles ging perfect

SUPER

Een vlotte levering, ook telefonisch contact gehad met een medewerker omwille van een verandering in de bestelling. Stelden een goede oplossing voor , voor het niet op voorraad hebben van een artikel. Bij levering een default gevonden in een badcape, na een mailtje onmiddellijk opgelost. Sturen een nieuwe op! Badcape, slabben, badjassen van prima kwaliteit en goede service voor en na!

goede sporthandoekjes

Ik heb besteld en twee dagen later mijn sporthandoekjes ontvangen is goede kwaliteit en handig mijn vriendin heeft ook al spullen besteld

Mooi produkt

Snelle levering correcte afhandeling

Snelle levering en mooie producten

Kwaliteitsproduct

Alleen jammer dat het die avond bezorgd werd, toen ik bij vrienden was. Dus ik heb een ander cadeau mee moeten nemen. Wel fijn dat het pakketje twee dagen later in de brievenbus lag, zodat ik het niet op hoefde te halen bij de bloemen plantage.

Heerlijke handdoeken , niet duur en snel geleverd

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Snell levering

Zo besteld en binnen korte tijd weer keurig geleverd. Blij met de duurzame spullen van Walra.

Top kwaliteit

Super kwaliteit handdoeken... alleen gls levering pfff altijd duurt dat te lang !

Goed, kwaliteit

Snelle levering. Mooie kwaliteit handdoeken!

Wat slordig verpakt!

De eerste vier handdoeken waren netjes verpakt in plastic, maar de andere 4 waren er slordig bovenop gelegd zonder verpakking en de washanden erbij. Tevens was de doos aan de bovenkant gescheurd en stond een stuk open en de bezorger zei erbij dat de doos opengescheurd was. De doos was duidelijk niet goed gesloten en het plakband was eraf gegaan.

Mooi!

Ruime keuze en goede kwaliteit!

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.