Mooie producten

Hier en daar wat draden aan de randen

Mooie Thee-handdoekset van zeer goede kwaliteit

Mooie set van zeer goede kwaliteit. Leuk ontwerp. Op tijd geleverd.

Snelle service, goede kwaliteit handdoeken, mooie maat 50x50 Prijs/ kwaliteit erg goed

Snel geleverd en was netjes verpakt

Ik ben tevreden met de levering en ook met de bestelde goederen.

Bestelde handdoek snel gekregen en zijn top

Bestelde handdoeken zijn zoals verwacht en nog mooi op tijd geleverd ook, top.

Alles prima

Snelle levering, prima kwaliteit,kleur precies goed

Besteld en al heel snel binnen . Top service !

Mooie producten!

Vlotte levering!

Snelle levering van mooie handdoeken.

Ik heb 10 handdoeken en 1 badlaken clean Byrklund besteld en het zijn mooie handdoeken en de kleur precies zoals aangegeven. Snelle levering, dat is ook altijd prettig!

Prima, qua verwerking van de aanvraag, ala van de bezorging

Het dekbed bevalt uitstekend. Zijn er ook katoenen kussens?

Super produkt!

Ik bestelde vaatdoeken in mooie kleurtjes bij Textieltopper. Heel snel geleverd en superkwaliteit! Een echte aanrader!

Super snelgeleverd

Super snel geleverd en heel netjes verpakt. Ik had al 8 van de zelfde handdoeken maar kwam eigenlijk net te kort.

Heerlijk zachte handdoeken en snel geleverd

Weer besteld, prachtige producten als presentje voor mijn vriendinnen die kwaliteit belangrijk vin

Bestellen, informatie over de verwerking en overname leveringsbedrijf....alles verloopt heel vlot

zeer goed

Hand en thee doeken heel apart en van prachtige kwaliteit

Heel blij met de bestelling, mijn dochter wilde ze ook bestellen.groet Joke.

zie boven genoemde.

Verkeerde handdoeken geleverd en de rest van de levering niet ontvangen

Vanwege de lage prijs besteld. Was geen succes.

Mooie handdoeken

Mooie kwaliteit handdoeken en snelle levering!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

zeer goede ervaring met dit bedrijf !

Onze ervaring is zeer positief, ze doen wat e beloven, zeer goed !

Geweldige handdoeken .

Kreeg mijn handdoeken aan en was héél tevreden , zeker omdat er aan elke handdoek een lusje aanzat om omhoog te hangen . Het is de eerste keer dat ik zo'n handdoeken heb met een lus , eindelijk vallen ze niet telkens weer op de grond . Heb ze allemaal eerst eens gewassen en ze blijven helemaal goed van model . Bedankt Textieltopper het was aangenaam zaken gedaan te hebben met jullie , tot een volgende keer !

Kwaliteit

Correcte levering en super kwaliteit!

vlotte levering en voordelig!

Vlotte levering van mijn Walra handdoeken. Goede service dat het zo vlot geleverd werd. De handdoeken van Walra waren bij Textieltopper het voordeligst. Scheelde best veel vergeleken bij de Walra winkel. En ja Walra is Walra, de kwaliteit is gewoon top!

Twee weken geleden heb ik keukendoekjes theedoeken en vaatdoeken gekocht bij textieltopper, van alles 12 stuks . Snel geleverd, echter na het inweken in koud water met azijn bleek er helaas in een theedoek een gaatje te zitten. Ik vond ze net iets te duur om niet te reageren met een mailtje en foto. Met snel antwoord dat ze zo snel mogelijk een nieuwe zouden sturen. Inderdaad 2 dagen later een pakketje ontvangen met 6 nieuwe theedoeken, kijk dat vind ik dan service. Alles wat ik besteld heb is Byrklund, en van degelijke kwaliteit. En ja een klein foutje of gaatje kan altijd denk ik dan maar. Hou er wel rekening mee, ze moeten echt 3 tot 4 maal gewassen worden voor ze echt goed water opnemen. Dan heb je mooie doekjes. Ik kan ze dan ook gerust aanraden, evenzo als textieltopper.

Snelle levering en goede kwaliteit handdoeken.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.