Prima site!

Jammer dat voor de korting bij 5 handdoeken, dat niet verschillende kleuren konden zijn.

Netjes verpakt, snel bezorgd en mooie handdoeken

Goede levering en kwaliteit

Mooi afgewerkte en prettig voelende handdoeken. Een kleur was afwijkend, maar niet storend.

Precies wat ik wilde en dacht te krijgen! Prachtige handdoeken en mooie kwaliteit en kleur en snel bezorgd!

Mooi product

Product is goed, levering volgens afspraken.

perfect

De keukendoeken, theedoeken, vaatdoekjes zijn geweldig. Doch variatie zou nog fijner zijn.

Goede ervaring op vertraging door niet doorgekomen betaling na

Nadat ik de bestelling had gedaan en betaald, hoorde ik een week niets. Toen ik belde bleek dat de betaling via creditcard niet was binnengekomen, terwijl dat wel zo op de orderbevestiging stond. Mij werd een link gestuurd voor de betaling en toen werd de order snel verzonden, maar ook daar had ik geen bericht van gekregen. Ik word graag op de hoogte gehouden van de status, dus dat is een verbeterpunt, evenals de betaling die niet altijd goed lijkt te gaan. Verder ben ik tevreden met de producten en de manier van verpakken.

slabbetjes

Mooie slabbetjes, kwalitatief erg goed. Verzending met GLS en werd goed op de hoogte gehouden over de verzending

Kleur komt goed overeen met die op de site! Zeer mooie kwalitatieve gastenhanddoekjes!

Toppers

Makkelijk besteld, snel verzonden, snel in huis en de producten waren precies wat ik verwachtte.

Snelle service een kwaliteit geleverd

De washandjes die ik bestelde zijn van heel goede kwaliteit en werden vlot en snel geleverd. Dankjewel.

1 handdoekje te weinig ontvangen, gelijk in aktie gekomen en de volgende dag in huis.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, goede kleur

Mooie kwaliteit

Flink pakket aan handdoeken besteld. Levering via GLS in twee delen. Geen track and trace plus pakket aan de deur gezet, op de stoep terwijl niemand aanwezig is. Van twee handdoeken de ophanglus los. Verder prima

De snelle levering en de mooie kwaliteit.

Als het artikel op voorraad is en er gaat niets mis, wat het geval was, dan is.dw beoordeling altijd goed. Een echte beoordeling is alleen te geven als er iets mis gaat en er gebeld.moet worden of geretourneerd. Dat was niet het geval.

Vlot besteld, vlot geleverd

Na een vlotte bestelling en duidelijke communicatie omtrent status werd het pakket vlot geleverd per pakketdienst.

Goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs

Als altijd goed verpakt en snelle levering

Levering volgens afspraak.

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk en behulpzaam. Van de geleverde handdoeken waren er meerdere ophang-lusjes los en niet goed ingenaaid.

Heel mooi

Mooie producten Goede service Snelle verzending

Mooie, goede handdoeken

klote

wij hebben tot op heden geen bestelling mogen ontvangen

Veel verschillende, gekleurde badhanddoeken van prachtige kwaliteit!

Ik heb verschillende uniform gekleurde badhanddoeken gekocht. Ik rol mijn handdoeken strak op en stapel ze dan in een open vak in de wand van de badkamer. Ik word zo blij van die kleuren als ik 's morgens een handdoek uitkies. Ik heb jaren gedaan over mijn oude collectie, maar nu heb ik weer nieuwe aangeschaft. van het merk One Towelling heb ik uitbundige volle kleuren gekozen, van een prachtige kwaliteit en scherpe prijs: geel, paars, lime, magenta, mint etc. Van elke kleur twee. Ze werden binnen een paar dagen al geleverd.

Snelle levering duidelijke site en afhandelen van klanten tot nu toe ook zeer positief

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.