Snelle, goede service.

Prima kwaliteit en snelle levering

Niks op aan te merken

Ben een tevreden klant

Mooie handdoeken.

Mooie spullen en goede service

1ste bestelling ! Mijn vertrouwen in uw diensten en produkten gewonnen!

Super tevreden en zeker voor dit bedrag!

Goede kwaliteit voor een laag prijsje, en het doel waar ze voor bestemd waren is uit de kunst.

Niet alles was beschikbaar maar nabestelling werd vlug en gratis nagezonden

3 soorten handdoeken besteld. Eerst mail gekregen dat er iets verzonden zou worden. Daarna mail dat niet alles voorhanden was. Vlot nagezonden. Nog niet gebruikt kwaliteit van de geleverde materialen is nog niet gekend maar wel van een gekend merk. De ervaring zal het leren.

Goede en snelle service

Artikelen van Walra waren hier het goedkoopst.

gewoon goed

mooie handoeken een paar dagen en ik had ze thuis

Mooie handdoeken. Prachtige kleuren en een snelle levering. Ook een goede service en snelle reactie op vragen. Zeer ssn te bevelen.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Veel keuze

Snelle goede service

Zie hierboven.

Goede kwaliteit

Mooie kleine handdoekjes

uitstekend

correcte levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede spullen, snel geleverd, goede prijs

Goede spullen, snel geleverd, goede prijs Wel goed was eerst om de vezels te openen anders nemen de handdoeken niet meteen vocht op

Vlugge afhandeling

Top in snelheid

website duidelijk en levering aan een ongelooflijke snelhezid

Kwaliteit van product prima, verpakking laat te wensen over

De handdoeken die ik heb besteld voldoen prima aan de verwachtingen. Ze waren echter zonder verdere verpakking in een doos gegooid en daardoor een beetje smoezelig geworden.

Alles ging naar wens

Was op zoek naar washandjes! Geslaagd met aankoop, uitstekende kwaliteit.

Hoezo snelle levering

Ik wacht al vanaf 9-1-2023 op mij. Levering en heb nog steeds niets mogen ontvangen. Bellen heeft geen zin, krijg je alleen maar te horen dat er niemand beschikbaar is en wordt de verbinding verbroken.

Prachtige massage handdoeken

Ik had al massage handdoeken besteld en die bevielen zo goed dat ik er nog meer besteld heb.. Heel blij mee. Mooie kwaliteit..

Super te vrede

De juiste maat en kleur handdoeken waar ik super blij mee ben,hele snelle levering

Handdoeken lijken dikker dan ze in werkelijkheid zijn.

Jammer dat je 2x verzendkosten moet betalen, ze leken zo mooi dik de handdoeken, viel echter behoorlijk tegen, hetgeen me weer verzendkosten ging kosten. Dus in totaal bijna € 13,00 kwijt voor niets.

snelle service

goede snelle service

Halve bestelling. geen gehoor

Ik heb begin december een bestelling geplaatst. Helft van de bestelling is niet aanwezig. Heb al een flink aantal keren geprobeerd contact te hebben met de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Per mail reageren wordt er ook niet gereageerd.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.