Komen afspraken niet na

Voor 5 december een badjas besteld, 10 dagen van tevoren, op de website stond binnen 2 dagen leverbaar. Ik kreeg een track en trace en dag erna een mail dat er problemen waren met de leverancier maar de badjas zeeer spoedig kwam. Na een aantal dagen de klantenservice een bericht gestuurd, zij gaven aan dat hij 1 december binnen kwam en dus nog op tijd was. Het is nu 7 december en nog niks gezien en gehoord, na nog een mail naar de klantenservice tot op heden nog geen reactie. Heel slecht. Mocht je iets op tijd nodig hebben, dan beter bij bol.com bestellen!

Komen afspraken niet na

Goed product en een snelle levering

Goed product, goede service

Goed product dat op tijd geleverd werd.

Positief

Voor de 2e keer bij Textieltopper Walra handdoeken besteld. Mooie zachte kwaliteitshanddoeken en washandjes. Snel geleverd.

een top service!!!!

zeer geslaagd

Belabberd

Zoals al in mijn eerdere review en daarop gelijk het bewijs; Er wordt sneller op een slechte review gereageerd dan op een belletje of een mailtje. Een klant 14 werkdagen op zijn geld laten wachten is iets totaal onacceptabel. Het pakket is 12 oktober door jullie ontvangen, maar schijnbaar kwijt. Ineens out of the blue is het op 01 november terecht. Vervolgens nog eens 3 weken moeten wachten op je geld retour. In totaal duurt dit dus bijna 8 weken. En wel tijd hebben om zo snel mogelijk op een slechte review te reageren zegt eigenlijk al genoeg. Mensen, ik adviseer u; koop hier aub helemaal niets.

Zeer goeie sloffen en snelle levering

Voor het product geleverd werd , was er 1 week verstreken

De kwaliteit van de geleverde badhanddoeken is prima, echter het leverings proces neemt behoorlijk wat tijd in beslag.

Product en prijs en bezorging helemaal in orde.

Textieltopper had alles keurig gemeld qua bezorging. De handdoekjes waren goed verpakt. Ze bevallen prima.

Bestelde artikelen snel ontvangen

Niet wat ik besteld had en ik moest 10 euro verzendkosten betalen om dit te retourneren

Ik had lichtroze washandjes besteld van Walra en ontving donderroze. Ik diende 10 euro verzendkosten te betalen om dit te retourneren.

mooie kleur

Gebruik dit badlaken voor de yoga. Mooi paarse kleur..nou ja plum wordt het genoemd. Ben benieuwd of de badlaken op den duur mooi blijft, maar tot nu toe wel.

Doen wat ze beloven

Goede kwaliteit handdoeken voor mijn praktijk

Goede ervaring

Mooie handdoeken met een prima kwaliteit.

Geheel positieve ervaring

Goede kwaliteit badhanddoeken, netjes afgeleverd, zeer tevreden.

Vlugge bezorging goed verpakt

zijn telefonisch nog via mail bereikbaar.

Ze hebben me een foute factuur gestuurd en die heb ik ook betaald, maar nu ik om een rechtzetting vraag via mail word er niet gereageerd. En de telefoon word niet opgenomen.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.