Degelijk

Ik kwam ze tegen in het restaurant "Bunga Melati" als warme vochtige poetsdoekjes voor na het eten en heb ze direct opgezocht en 30 besteld. De witte gebruik ik voor mezelf ipv servet en de antraciet en donkerblauwe als doek om de hond te poetsen na de wandeling. Goede stevige kwaliteit.

snelle service en mooie handdoeken

snel besteld, snel ontvangen en mooie kwaliteitshanddoeken. top.

Mooie handdoeken en snel geleverd

Goeie kwaliteit handdoeken zijn het

Prima eerste ervaring

Product zoals beschreven en snel geleverd

Precies wat je ziet op de afbeelding!

Na 1x wassen al optimaal te gebruiken. Kleur is mooi en net als op de afbeelding!

Tot nu toe goed

Ik heb deze nieuwe handdoeken voor de nieuwe badkamer gekocht. Alles gewassen zitten nu in de doos te wachten tot de badkamer klaar is, kan dus nog niets over de kwaliteit hiervan zeggen.

Heel goed!

Ik had handdoeken besteld!Goed verpakt en snel geleverd!

Super kwaliteit. Snelle levering. Alleen doos was helemaal kapot waar de spullen inzaten.

Snelle levering en duidelijke info

Alles tip top inorde

Goed product

Goede kwaliteit handdoeken en vlotte levering

Prachtige handdoeken

Prachtige handdoeken van Walra. Producten werden snel thuis geleverd.

Ik had washandjes en hannddoeken besteld en de prijs kwalteitsverhouding is zeer goed!

Had eerst 1 sporthanddoek besteld om te kijken wat de kwaliteit was. Later nog een paar bij besteld.

Kan het aanbevelen

Wacht op de rest van de bestelling

Super goed

Gewoon goed. Snel en makkelijk bestellen en bezorgt krijgen. Dat is is toch het belangrijkste, niet te veel gedoe.

Snelle levering, goede kwaliteit

Zeer voordelige prijzen en zeer goede kwaliteit textiel.

Nooit meer

Je koopt voor €150 handdoeken en washandjes en dan mag je nog de bezorgkosten betalen ook!!! Vervolgens komen de pakketjes aan en is de doos gewoon open.

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle levering, mooie dekbedden voor in onze B&B. Prima prijs. Aanrader!

Geweldige service

Prima zeer tevreden

Prima kwaliteit en zeer tevreden

Alles naar wens

Top handdoeken!!

Super blij met mijn nieuwe handdoeken. Ze zijn lekker dik, donzig en groot en voor een kleine prijs echt van een hele goede kwaliteit! De bezorging ging ook snel en netjes. Al met al een super tevreden klant!

Super goed

Snel geleverd Product goed

Perfect !

Gekregen wT ik heb besteld . Ook de kleur zoals op de foto

Prima levering

Correcte levering mooi product

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.