Topkwaliteit,.

goede prijs en snelle levering.

Zeer goed blijft mooi naar het wassen

Zeer mooie kwaliteit blijft mooi naar het wassen snel droog en slaapt heerlijk

Zeer tevreden over de heerlijk zachte badhanddoeken. Voor elk lid van ons gezin een ander kleurtje, iedereen is enthousiast!

Heb het product al eerder gehad en beviel prima. Vandaar dat ik deze nogmaals heb besteld.

goede service

goede service, het product was niet meer voorradig na dat mijn bestelling was geplaatst, het bedrijf liet dit weten en dat het product in nabestelling was bij de leverancier. Ze hebben mij hier goed van op de hoogte gehouden. Top service!

Heerlijk zachte handdoeken, topkwaliteit!

Heerlijk zachte handdoeken, topkwaliteit! Duidelijke en gebruiksvriendelijke website - ik ben fan!

Snelle levering, goed verpakt, en leuke prijzen!

Oké webshop

Helaas kreeg ik geen goede updates van wanneer de bestelling geleverd werd. 2 dagen na levering kreeg ik pas een update dat de bestelling was verzonden. Bestelling was binnen 4 werkdagen geleverd.

De handdoeken die ik besteld had waren prima.

Voor de 2e maal handdoeken besteld en deze bevallen prima. Ik ben moeder van een groot mannen gezin die veel sporten en werken. De handdoeken worden dus veelvuldig gewassen, maar ze blijven prima.

Product van goede kwaliteit en snel geleverd!

Product van goede kwaliteit en snel geleverd!

Snelle levering en goede kwaliteit

Walra gasten doekjes besteld. Deze zijn van een mooie kwaliteit en de prijs was super laag! Zeer blij mee en daarnaast werd de bestelling ook nog snel geleverd!

Prachtige handdoeken

Mooie kwaliteit handdoeken

Ik had even gebeld om te checken of de producten op voorraad waren. Ik werd keurig terug gebeld nadat ze in het magazijn hadden gecontroleerd of het daadwerkelijk aanwezig is. Daarna heel vlot verzonden.

snelle levering, produkt minder goed dan verwacht

de stof van de schotelvodden is wat rigied (=niet soepel), terwijl de oudere schotelvodden het wel waren. Ik heb de nieuwe produkten 8u in een emmer met koud water laten weken vooraleer ik ze gebruikte. Kan u me uitleggen waarom de stof minder soepel is? Dank u.

Netjes gebeld over artikel dat er niet was en alternatief geboden

Prima prijzen, nette uitlevering en alternatief ontvangen na telefonisch overleg.

betrouwbaar.

Kwam snel binnen en erg betrouwbaar.

Geweldige badlakens

De badlakens van Walra zijn zeker een aanwinst, nooit geweten dat deze zo lekker zacht zijn en heerlijk afdrogen, ga in de toekomst zeker meer halen.

Mooie handdoeken, prima kwaliteit en snel geleverd

Alles is zoals verwacht, dikke kwaliteitshanddoeken aan een correcte prijs.

Product is naar verwachting maar de bezorgdienst GLS is waardeloos.

De Walra handdoeken voldoen aan de verwachtingen en de prijs is prima. De verlate levering van GLS kan ik begrijpen. Op de bezorgdag ben ik de hele dag thuis geweest om vervolgens een 'Niet thuis' bericht te krijgen terwijl ik geen briefje in de brievenbus heb gehad. Op de website kan ik geen enkel bericht plaatsen en verder was niemand te bereiken tijdens de openingstijden. Ook bij Textieltopper niet. Van mij dus geen aanbeveling voor dit bedrijf.

Prima aankoop

Goed product voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Zie boven

Uiterst tevreden,

Mooie kwaliteit handdoeken, fijne maat 60x100 en perfecte levering.

Goede kwaliteit

Mooi en degelijk

Niet ontvangen

Ik heb nog niet geen producten ontvangen

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.