Prima webshop

Correcte vlugge levering

Slechte kwaliteit

Ik zal de badjas vandaag retourneren, de aanhechting van de mouwen laat nu al los. Één maal gedragen in de sauna. Erg jammer ik had er hoge verwachtingen van. Slechte aankoop geweest.

Mooie handdoeken besteld voor op de boot, zijn nu een week zeer intensief in gebruik en ze blijven mooi. Prima kwaliteit dus.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Procedure oké, product slecht

Bestelling en toezending van 2 kussenslopen van het merk The One Bedding waren oke. Toezending duurde wel wat lang. Het product zelf klaarblijkelijk van povere kwaliteit. Een keer (vóór gebruik) gewassen. Vervolgens 2 dagen op mijn bed gebruikt en nu al een scheur, gescheurd net naast de stiknaad. Ik geloof niet dat ik ooit nog iets koop van dit merk. En Texieltopper zou ik adviseren er geen tussenpersoon (meer) voor te zijn...

Makkelijk te bestellen, en goed ontvangen

Toppie

Niets op aan te merken, keurig verzorgd net als de vorige keer, heb ik weer iets nodig weet ik waar ik moet wezen, een tevreden klant? Grt

Zeer goede ervaring

Bestellen ging makkelijk Snelle verzending

Prachtig baby blauw

Had gastendoekjes besteld. Prachtige kleur en voor een mooi bedrag. Heel blij mee

Snelle levering van het bestelde product.

Uitstekende handdokjes

Drogen je handen goed af en de handdoekjes kan je meerdere keren gebruiken. Andere handdoeken waren na 2 keer meestal al zo nat dat ze al vervangen moesten worden, deze handdoekjes kan je vele keren gebruiken! Aboslute aanrader!

Mooie thee en handdoeken

De kleur past mooi bij de keuken en fijn dat er haakjes aan zitten aan de handdoeken om op te hangen aan beide kanten. Sommige daarvan waren wel al los bij levering maar dan heb je in ieder geval nog 1. Ik hoop dat de kleur bij de theedoeken en handdoeken jaren mooi blijven.

Goede kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering duurde wel enkele dagen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en de kleur is zoals is beschreven

Mooie dekbedden, prima prijs!

bestellingen levering conform aanbieding, achteraf betalen mogelijk

Heel degelijke producten

Kwaliteit voor scherpe prijs , een aanrader .

Prijs, artikelen alles prima, graag opnieuw.

De kwaliteit, de prijs en de bezorging op tijd.

Mooie handdoeken, alles volgens schema geleverd.

Goede kwaliteit, scherpe prijs. Snelle bezorging. Heel tevreden!,

Heel tevreden.

Hele fijne en goede handdoeken/ beach lakens

Zalige dikke textiel, heerlijk zacht en na het drogen in de droger fluffy. Ik heb de kleur crème en dat is ook echt crème. Top product voor een redelijke prijs.

Bijkomende bestelling handdoeken

Snelle levering van bestelde goederen - grote keuze

vlotte service, prima kwaliteit

Vlotte afhandeling, prima kwaliteit

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.