Kwalitatieve handdoeken, snelle levering

Best ok

Alles op snel geleverd, en heel netjes verpakt.

Topkwaliteit voor een mooie prijs

Laat ik beginnen met de klantenservice te prijzen. Snelle reactietijd, goed meedenken met de klant en supervriendelijk. Dan de kwaliteit van de producten. Echt een superkwaliteit tegen scherpe prijzen. Waarom dan maar een zesje? Nou het voorraadbeheer laat nogal te wensen over. Bij twee van de drie bestellingen moest er een backorder geplaatst worden terwijl er niet op de site stond dat er geen voorraad meer was. Overigens de bestelling waarvan ze wel nog voorraad hadden was supersnel binnen. Conclusie: wil je hoge kwaliteit voor een scherpe prijs, dan moet je hier zijn, maar dan moet je, je wel voorbereiden dat je mogelijk wat langer moet wachten.

Super snelle levering

Prachtige kleur

Zeer slecht

Reageren slecht op klachten, alles duurt ontzettend lang. Slecht bereikbaar en reageren niet op mail.

snel verzonden mooie kwaliteit golf handdoekjes

Uitstekend verpakt verzonden

Gekregen wat ik heb besteld, fijne handdoeken. Ook makkelijk achteraf betaald, goede service.

Goede en snelle levering

Mooie kwaliteit en goede servive.

Goede snelle levering . Duidelijk bij de te doen .

Duidelijke website en is dus snel gefikst .

Goede service en snelle levering.

Prima service, snelle levering, goede kwaliteit spullen.

Groot assortiment, mooie spullen.

Prijs- kwaliteit perfect Snelle levering

Top kwaliteit voor weinig

Zeer goede kwaliteit en snelle bezorging

Vlotte levering, mooie kleuren, goede kwaliteit

kwaliteit

Erg tevreden met mijn aankoop, snel en correct geleverd ook. Goede kwaliteit.

Top handdoeken

Snelle levering en top handdoeken waar je lang (zeker drie jaar) mee kunt doen; ik heb er meestal een stuk of 15 in gebruik en die worden meerdere keren per week gewassen

Ik had een bestelling geplaatst om het op te komen halen. Maar toen kreeg ik bericht dat de bestelling opgestuurd is. Dit in verband met de verhuizing van jullie. Dat noem ik nog eens service.

Goede ervaring

Goede ervaring ga zeker nog eens bestellen

mooi product

tafelkleed voldoet volledig aan mij verwachtingen

Producten niet op voorraad waardoor lange wachttijd

Ik heb 2x hotel handdoeken besteld. De eerste keer moest ik een maand wachten omdat deze nog besteld moesten worden bij de leverancier. Kan gebeuren. Tweede keer krijg ik weer een melding dat het niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Tip: meld bij de bestelling dat het langer kan duren omdat het niet op voorraad is zodat de klant een keuze heeft om het al dan niet te bestellen. Kwaliteit is verder prima.

Duidelijke webwinkel, prijs goed, geleverd volgens afspraak.

Nadat ik mijn bestelling hebt geplaatst kreeg ik mijn baddoeken heel snel toegestuurd en het zijn baddoeken van degelijke kwaliteit. Het is echt een aanrader

Beschrijving klopt met het geleverde

Het is altijd lastig om op een website kwaliteit te beoordelen, maar ik ben beslist niet teleurgesteld met het geleverde.

Alles prima!

Makkelijke site, netjes geleverd en blij met mijn aankoop.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.