Prachtige kwaliteit

Super geholpen door een medewerkster Groetjes

Mooie stevige washandjes

Alles te bestellen en snelle levering

Vreselijk goed

Wat je hoopt gebeurt.

Opdracht uitgevoerd zoals het behoord te gaan.

Als zeer tevreden

Mooi product heel tevreden.

Ik heb het nodig voor mijn sport,fijne niet te grote doeken,mooie kwaliteit.

Hele fijne handdoeken om mee te nemen naar sportschool

Nooit meer.

Bieden producten aan die volledig uitgeput en niet meer leverbaar zijn. Gevraagd om dit dan ook duidelijk te vermelden op de webshop of om te verwijderen. Nu 3 weken later staan ze er nog steeds op en kan je ze nog gewoon bestellen/betalen!!! Ik wacht ook nog steeds op de terugbetaling van mijn bestelling.

Lange levertijd, slechte communicatie, langzame afhandeling

Bestelling van 1 februari 2022, twee soorten handdoeken. Aan de voorkant wordt er enkel "snelle levering" gezegd in de header van de site. Na bestelling blijkt dat de artikelen niet voldoende voorradig zijn. De aanbieding staat echter nog steeds hetzelfde op de site... waarom biedt je korting op iets dat je niet hebt liggen? Daarna lieten ze 2 weken niets horen... Op eigen initiatief contact gezocht "ze komende nu donderdag". Na die donderdag weer niets gehoord, geen mail, geen zending. Nog een aantal dagen afgewacht, maar helaas geen communicatie. Bestelling is daarna door mij geannuleerd, nu 7 dagen verder nog geen geld terug. We zijn een maand verder sinds de bestelling.

uitstekende kwaliteit, product beantwoord volledig aan de verwachtingen

Vlotte levering, uitstekende kwaliteit, product beantwoord volledig aan de verwachtingen

Nette levering

Mooie handoeken

Naleveringsproblemen

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling in nota staat bij leverancier. Daarna geen contact meer gehad. Eerdere bestellingen waren prima

Verzenden duurde iets langer dan verwacht, verder prima product

Correct snel en in orde super kwaliteit

Handdoeken pakket besteld voor mijn werkgever, een particuliere zorgvilla waar we het beste voor de bewoners willen. Handdoeken zijn van goede kwaliteit en pakket werd snel geleverd

Prima handdoeken

Niet te stevig, fijn om je mee af te drogen.

Snelle levering!

Lekker dicht bij huis (Tilburg) en precies wat ik zocht..... in goede prijs-/kwaliteit-verhouding.

Snel en efficent

Komen afspraak na,handdoeken uitstekende kwaliteit topper.

Oplichters!

Na bestelling begon het gezeik. In november 2021 besteld en betaald. Inmiddels is het februari 2022 en heb ik nog niks ontvangen! Als je ze mailt reageren ze eenmalig, daarna nooit meer. Met telefonisch contact worden beloftes gemaakt, maar die komen zij niet na, want je hoort nooit meer wat. Een review plaatsen via hun site wordt alleen geplaatst bij goede recensies, want mijn 1ster is nooit geplaatst! Achterlijk bedrijf.. bestel daar nooit meer!

zorgelijk en klopt gewoon weg niet .

Dacht dat betrouwbaar zou zijn nu is nog de vraag of ik mijn €260 terug krijgen besteld op 15 januari. sinds 17-1 zogenaamde aangemeld bij GLS gewicht 1 kilo wat nooit kloppen kan . Bericht van hun op 18 januari dat het vertraging heeft en wel eraan komt als het er is het is nu 28 januari en je raad het al nog steeds niet overhandigd aan GLS. Je zet niet iets online als er er niet meer is ! En dan ook niks meer laten horen na 18 januari. Is het stil …. En dit is gewoon weg niet oké . Ik verwacht heel snel mijn geld terug.

Verkeerde kleur geleverd

Levering was snel maar helaas is de kleur geen turquoise zoals beschreven en volgens foto Maar kobaltblauw.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Super service, alles was in 1x goed verstuurd en de kwaliteit was uitstekend.

Prima afhandeling van de bestelling

Alles naar wens!

Niets op aan te merken; duidelijke site, competitieve prijzen, bezorging zoals beloofd, alles goed ingepakt en volgens de beschrijving. Voor herhaling vatbaar!

Uitstekende service en snelle levering

Ik heb hele goede ervaringen met Textieltopper . Snelle levering en ook goede bereikbaarheid met vragen.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.