De handdoeken zijn goed

Alles was perfect !

Alles is perfect

super service

Mooi product voor een hele nette prijs (Walra badhanddoeken van gerecycled katoen). Hoewel de levering iets vetraagd was werden wij netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Priam webshop. Aanrader

Vlotte levering, artikel voldoet aan mijn verwachting

Zie hierboven

Wachten, wachten, wachten...

Dacht een goede website gevonden te hebben met leuke prijzen en merken. Dat is ook wel zo, maar heb in november mijn bestelling geplaatst en betaald. Inmiddels is het januari en heb ik nog niks ontvangen. Een compensatie zit er niet in (behalve dat ik mn bestelling kon annuleren, zodat ik mijn geld terug kreeg) en na nogmaals bericht te hebben gestuurd hoor ik helemaal niks meer!! Misschien dat er na deze review een lampje gaat branden. Waardeloos hier...

Helemaal top

Mooie walra handdoeken. Goede prijs en snelle leverings

Mijn moeder van 93 jaar is blij met dit cadeau.

Fijn dat er lekkere, zachte en grote douchehanddoeken zijn met bovendien een prachtige blauwe kleur.

Dekbed hoes gekocht en echt 100 procent katoen. Snel geleverd dus een aanbeveling.

Bestelling gedaan van handdoeken , erg snel in huis

Snelle levering en precies wat k had besteld

Voordelig en snel

Voorbeeld voor anderen. Soepel en snel geleverd.

Prima product.

Fijne communicatie

Overzichtelijke website, snelle levering en prachtige handdoeken! Zeer tevreden!

top product

bevalt perfect

Prima, snelle levering.

Levering zoals verwacht. Prima

Super snel en goede kwaliteit producten.

Niet ok

Handdoeken pluizen heel fel bij het afdrogen van het lichaam....

Niets ontvangen

Niets ontvangen

Textiel perfect, bezorging waardeloos

Ik woon in een zelfstandige woning in een seniorencomplex. Ik bestel artikelen via internet mede omdat ze thuis bezorgd worden. Deze bestelling is niet aan huis bezorgd maar beneden in de gang bij de brievenbussen neergepleurd, zonder aan te bellen en aan te geven door de bezorger om de bestelling niet aan huis af te willen leveren. Ik zal nooit meer iets bij Walra bestellen. Ik ben zeer slecht ter been en heb een rollator nodig om mijzelf te verplaatsen. De bezorger had het goed begrepen want als hij had gezegd dat hij het niet aan huis te willen bezorgen zou ik gezegd hebben’neem het maar weer mee’

Slecht

Bestelling gedaan, ik kreeg een email dat deze werd opgestuurd en twee dagen later weer email om te melden dat mijn retourzending was aangekomen. Dus geen pakket gekregen en zelf niets retour gestuurd...

goede prijs

Ik ben tevreden over de goede prijs en de snelle levering.

Mooi katoen

Snelle levering, alles klopte.

Mijn handdoeken hadden wat vertraging. Textieltopper bracht mij snel op de hoogte. Van zodra de levering er was hebben zij dit onmiddellijk naar mij opgestuurd. Ik ben zeer tevreden met de handdoeken.

Prachtig

Mooie handdoeken in een prachtige kleur

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.