Prijs kwaliteit zijn goed

Producten zijn top

helemaal super .

Geweldig die bad handdoeken ,precies de kleur die ik wilde, ze zijn heel mooi . snelle levering ook , Ik ben zeer tevreden over het geheel , ga zo door ,ik ga er nog 6 bij bestellen , Groetjes van een tevreden klant .

Goede website, snelle levering

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, snelle levering en product van goede kwaliteit. Al enkele keren iets besteld en ben zeer tevreden

SERVICE IN GOUD

Nooit eerder bij Badjassen.com gekocht maar niet vaak online de service gekregen die Badjassen.com geleverd heeft. Badjas besteld en werd gebeld door zeer klantvriendelijke medewerker dat de gewenste kleur bij Badjassen.com op binnnenkomen stond maar dat ze niet konden garanderen dat hij dezelfde nog dag verzonden kon worden en of het erg zou zij dat de levering een dag later zou gebeuren. De levering zoals afgesproken een dag later en als goedmaker, wat niet nodig was dit was n.l afgesproken, een leuke tas. Dit is service waar menig onliner een voorbeeld aan kan nemen.

snelle levering en product zoals omschreven

top

In een woord geweldig

Bestelde artikelen werden mooi op tijd geleverd

Ronduit slecht

Na 27 dagen nog steeds geen pakket ontvangen!!! Klantendienst beloofd veel maar doet niks. Op een bestelling van 120€ trasportkosten aanreken (6€) en na 27 dagen niks ontvangen dit is anno 2021 niet denkbaar. Zelf contact opgenomen met transport firma (GLS) maar nog steeds niets. Geen excuses geen degelijk antwoord .

Nadat van mijn totale bestelling 1 handdoek niet de juiste bleek, kreeg ik via de chat direct een nette reactie En werd de juiste handdoek na 1 dag nageleverd. De andere handdoek mocht ik houden, dus heb daar iemand nog zeer blij mee gemaakt Super service!

Snelle bezorging

Stof via internet bestellen valt niet mee maar textieltopper beschrijft het god met goede foto's

Het meedenken i.vm. vermissing bestelling

Vermissing retour zending bij DHL.

Levering naar te vredebreuk geleverd

Alles prima

Alles netjes en correct geleverd

hele goede ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik wist dat de levering later zou zijn. Goede communicatie en service van het bedrijf. Ben heel blij met de paarse handdoeken van The One. De handdoeken blijven ook mooi en drogen prima!

Ok

Mooie kwaliteit handdoeken. Jammer dat het leveren nogal lang heeft geduurd. Verzorgde verpakking.

Top handoeken

Fijne handdoeken besteld. Snelle levering.

To kwaliteit

Goed tot zeer goed

Snelle levering!

Heerlijke handdoeken die snel geleverd werden.

Goede kwaliteit

Lekker goede kwaliteit, blijven goed

Netjes verzorgd

De Walra badkamer textiel set is netjes verpakt bezorgd. De bezorgtijd was iets vertraagd maar niet heel veel.

Prijs-kwaliteit klopt gewoon!

We hadden reeds wat rond gekeken en wisten wat we wilden. De handdoeken en washanden van Walra. Bij Textieltopper kwamen we het beste uit en daarvoor ook de keuze gemaakt. Uitlevering conform afspraak en zo ook het product. Aandachtspunt is verpakking om spullen te versturen. Deze kwam behoorlijk beschadigd (waar onder een gaatje en kleine scheur) aan maar gelukkig inhoud nog ongeschonden. Verder prima tussen 9,5 is zeker verdiend!

Te late levering.

Na een eerdere bestelling bij Textieltopper wederom een bestelling geplaatst voor Walra handdoeken. (Super kwaliteit voor een goedkope prijs) Na bijna een week totaal niets vernomen te hebben (geel levering/berichtje) maar eens een mailtje gestuurd. Er werd mij gemeld dat de produkten niet op voorraad waren bij hun leverancier, maar dat ze dit in het vervolg beter zouden communiceren via hun website. Toeval of niet, maar de volgende dag werden de handdoeken alsnog keurig afgeleverd. Textieltopper is zeker aan te bevelen.

Sending wss ok.

Was ok. Ik heb alles gekregen wat ik haf besteld.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.