de handoeken waren van uitstekende kwaliteit. De levering was snel.

Heerlijk slapen

Wollen dekbed besteld en zeer snel geleverd. Heerlijk slapen, niet te warm, niet te koud. Je voelt echt dat er wat op je ligt, ik vind dat erg prettig. Aanrader!

Prima kwaliteit slabben voor een leuke prijs. Levering was vlot en keurig. Al met al zeer tevreden.

Goede kwaliteit handdoeken

Ik heb Walra handdoeken gekocht en ben zeer tevreden. Kwaliteit is goed en kleuren zijn zoals getoond zijn. Ik heb alleen een opmerking over de tekst labeltjes erg leuk maar jammer als je een pakket besteld dat van de 6 handdoeken er 5 zijn met dezelfde tekst. Had juist verwacht van elke tekst minimaal 1 te ontvangen. Prijs erg gunstig t.o.v. andere aanbieders.

Snel, correct en mooie producten.

Nadat ik mijn bestelling (eenvoudig) online had geplaatst, werd ik keurig op de hoogte gehouden van de levering. Was iets vertraagd, maar zeker niet onacceptabel. Handdoeken waren keurig verpakt en de bestelling klopte. Fijne handdoeken (Walra), kwaliteit voor een mooie prijs!

Doen wat wordt beloofd.

Goede kwaliteit tegen een goede prijs én op tijd geleverd.

Okee

Mooie kwaliteit en kleur van de badkakens

Ook goed

Naar tevredenheid.

Goede behandeling

Net, niet helemaal wat in verwachtte

De levering duurde i.v.m. voorraad 10 dagen, mail in de spambox. Communicatie was goed maar 10 dagen is echt te lang.

Goede website, snelle levering en prima kwaliteit!

Op een overzichtelijke website kun je prima je keus bepalen; de levering is snel en de kwaliteit van het product is prima!

Goede prijs kwaliteit, goede service

Voor herhaling vatbaar

Goede kwaliteit en service!

Een mooi assortiment met mooie producten tegen een goede prijs. Een snelle levering!

Duidelijke beschrijving over de producten

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Zelfde product maar veel goedkoper

Walra voordeelpakket gekocht. Veel goedkoper dan elders!

precies wat er was beloofd

snelle en correcte levering

Super goede levering, prima, ziet eruit als verwacht.

Snel geleverd!

Betaalbare Walra handdoeken

Ideaal die samengestelde pakketten van Walra. Ik heb de kleuren wit en grijs. Moet wel zeggen dat de 2 formaten wat moeilijk van elkaar zijn te onderscheiden.

uitstekend

Vlotte levering en de ontvanger van het textiel-cadeau was er heel blij mee.

Prachtige handdoeken voor een prachtprijs

We hadden binnen no time onze bestelling in huis!

Geheel volgens afspraak, top.

Kwaliteit van bestelling voldeed geheel aan mijn verwachting. Super fijn.

Prima en snelle bestelling en levering.

Prima site qua duidelijkheid, handig qua bestellen prima en snel in de levering.

Gastendoekjes die ik besteld had zagen er keurig uit en waren van goede kwaliteit. Ik heb ze in Hilvarenbeek opgehaald en ze lagen keurig op tijd klaar.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.