Prima aankoop gedaan

Prima kwaliteit, service en mooie prijs!

Zeer tevreden over de kwaliteit

Prima.

Lang gezocht naar dit soort sporthanddoeken (lang en smal). Mooie doeken.

Mooie handdoeken

Handdoeken van mooie kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

De fijne Walra handdoeken waren snel in huis, keurig verpakt en voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Slechte levering, hoe slordig !

Handdoeken met zelfde kleur washandjes besteld. Van ieder 12 In bundel van 6 besteld (betaald). Krijg een mega doos met 1 bundel handdoeken van 6, verder allemaal losse handdoeken en losse washandjes, in een heeel andere kleur dan besteld. Dan kun je het retor doen, maar wel op eigen kosten. Erg slordige levering, bij elkaar gesprokkeld.

Geen informatie

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen enkele informatie over levertijden en status bestelling. Er was na deze recensie contact opgenomen. Het is uiteindelijk netjes opgelost.

Het handdoekenpakket heb ik kado gedaan, ik kan dus geen ervaring delen over de kwaliteit. Zo op het oog leek het wel van een goede kwaliteit te zijn in ieder geval. Het bestellen zelf ging eenvoudig. Kleine tip: iets meer duidelijkheid over de levertijd, bijv via track en trace of via een mail zou wel handig zijn.

snelle levering en mooie kwaliteit

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en snelle verzending

Nu, ben ik tevreden! Met compensatie

Ik ben niet goed , door Textieltopper behandeld, vind ik! Vandaar dat ik contakt met kiyoh.com heb opgenomen,toen ontkende Textieltopper ook nog,dat myn emailadres niet by hun bekend is, terwijl ik regelmatig nieuwsbrief van hun krijg! Ik kon nu ineens geld terug krygen of nog 2 roze handdoeken van walra,,Voor 2 roze handdoeken heb ik gekozen,deze kwamen de volgende dag al aan!

Mooie set gastendoekjes

Nette en vlotte bezorging van de gastendoekjes. Voelen lekker zacht bij het afdrogen van je handen.

Netjes snelle levering

Mooie kwaliteit handdoeken. Snel en netjes geleverd

Uitstekende aanbieding

Snel ontvangen prima kwaliteit. Precies wat ik zocht

Prima kwaliteit badmatten en snelle levering

Prima kwaliteit badmatten en snelle levering

Snelle levering alles duidelijk

In orde

Bestelling zoals stond aangeboden

Boven verwachting.

Gastendoekjes besteld. Ze waren erg goedkoop maar de kwaliteit van de gastendoekjes zijn boven verwachting. Ook keurig geleverd! Ga zeker vaker bestellen bij Textieltopper.

Uitstekend.

Gevonden via Google. Eerste ervaring was top. Tweede bestelling gedaan en weer goed. Aanrader dus.

Snelle levering!

Bestellen/betalen was heel gemakkelijk, en het product voldeed geheel.

Goede kwaliteit, de handdoeken behouden mooi hun vorm na het wassen!

Top spullen , iet wat late levering

Super handdoeken gekocht. Heel blij mee Wel jammer dat we pas na de bestelling werden geïnformeerd over het feit dat het niet op voorraad was en dus een week duurde voordat het opgestuurd werd. Echter goede communicatie en top producten

Goede prijs en snel geleverd

Prima zaak!!

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.