Overzichtelijke website. niet te veel produkten. Uitstekende kwaliteit en keurige snelle bezorging

Ziet er goed uit en snel geleverd

Keurig geleverd

Keurig geleverd en goed op de hoogte gehouden. Kwaliteit Walra handdoeken als vanouds. Ik ben fan en blij dat jullie nog de iets grotere maat verkopen 60×110 !

Briljante service. snelle levering en een perfecte prijs-kwaliteitsverhouding

Briljante service. snelle levering en een perfecte prijs-kwaliteitsverhouding

Uitstekend ervaring

Goede informatie aan de telefoon. Eerlijk advies. Bestelde producten van top kwaliteit. Snelle levering, pakket netjes verzorgd.

Netjes geleverd.

Levering conform verwachting

Mijn bestelling werd snel en precies zoals omschreven geleverd. Wij zijn erg tevreden over de snelle service. Bestelling zat ook netjes ingepakt.

Levering niet volgens bestelling

set washandjes besteld krijg twee merken door elkaar geleverd. Hierover gebeld en zou worden terug gebeld..........maar ja toen werd het stil (nogsteeds)

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Accuraat en veilig en snel.

Klasse service en goede prijs

Snelle en goede service

Verzending was snel en het product is prima.

Binnen een dag mijn bestelling in huis

Snelle levering, goede producten

Mooie grote en kwalitatief goede handdoeken. Zeer tevreden.

Het en, maar...

We bestelden voor 52 euro. Gratis verzending, meldde het online systeem rechtsboven. Maar toen het op betalen aankwam, moesten we desondanks 4,95 verzendkosten afrekenen. Mail gestuurd, screenshot erbij. De reactie, samengevat: gratis verzending vanaf 75 euro, dat staat ook op de site, wij kunnen de verzendkosten niet crediteren. Nee, het staat niet op de site; wel gratis verzending vanaf 50 euro (moeilijk vindbaar). Het online bestelsysteem blijkt intussen wel aangepast, naar de nieuwe drempel van 75 euro. Weer een e-mail gestuurd. Dat hielp: de verzendkosten worden vergoed. Bestelling werd overigens keurig en snel geleverd. Zonder het bovenstaande hadden we graag 5 sterren gegeven.

Bestelling was snel

Bestelling kwam snel binnen en waren netjes ingepakt. Heb er nog geen gebruik van gemaakt, maar de handdoeken zagen er goed uit, gewoon zoals afgebeeld.

Heb nog geen ervaring

Heb geen ervaring met Textieltopper maar had onlangs via Bol.com 2 bestellingen geplaatst van Textieltopper. Blijkt dat Bol.com een veel duurdere prijs vraagt voor dezelfde artikelen van Textieltopper. Ik ben ontgoocheld. Een artikel bij Bol.com bedraagt 6,00 EUR nl washandje Clarysse wat bij Textieltopper maar 1,00 EUR bedraagt. Had ik het geweten dan had ik rechtstreeks bij Textieltopper besteld en niet bij Bol.com. Nogmaals ben ik heel ontgoocheld...

mooie kleur zachte handdoeken

We zijn blij met de donkerrode en terra kleur handdoeken, met de maar die wij graag willen 60 x 110 cm. Het liefst willen we biologisch handdoeken, misschien een idee om over na te denken?

1.bezorgpunt onjuist nummer, 2.verkeerde materiaal 3.retour tegen betaling al

Bezorgpunt nummer zou 39e zijn, echter woonhuis. Verkeerd aangegeven. Zocht microvezel handdoek. Bleek gewoon katoen. Retour alleen mogelijk tegen betaling.

Prima, snel.

Boven verwachting.

Nette kwaliteit, heel aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd. Aanrader

Precies zoals omschreven staat. Geen op of aanmerkingen

Wat ik zocht heb ik alleen kunnen vinden bij Textielshoppers

duidelijke website, gemakkelijk bestellen en snelle levering. TOP!

Prima producten voor een heel mooie prijs!

Zo fijn dat ik eindelijk voor ieder lid van ons gezin een handdoekenset in eigen kleur kon bestellen! Hoewel de gebruiksvriendelijkheid van de website (ik kon bijvoorbeeldmijn winkelwagentje niet vinden op de logische plek) en de leverdatum en -tijd tot vlak voor bezorging onduidelijk waren ben ik, is met de geleverde producten niets mis.

Hele fijne handdoeken!!

Bij textieltopper fijne Walra handdoeken besteld. Snelle levering.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.