Goede service, snelle levering

Ik zocht een speciale kleur die in de winkel niet leverbaar is. Bij jullie gevonden en de kleur is heel mooi

Mooi materiaal correct geleverd

Goede ervaring

Top, snelle service

Goede producten, snelle levering

Kleuren en maten van badjassen waren prima! Kwaliteit is geweldig voor een lage prijs.

Goede service en kwaliteit

Mijn bestelling werd later bezorgt dan eerst de bedoeling was. Maar hierover is duidelijk naar mij toe ge comuniceerd en excuses hiervoor aangeboden. Het was overmacht. Dus ik beveel jullie van harte aan. De handoeken die ik besteld had zijn super kwaliteit voor goede prijs. Groeten Brigitte

Ziet er goed uit

Prijs kwaliteit prima

In 1 woord GEWELDIG!!!

Snelle levering uitmuntende service en top kwaliteit!

Perfect. Snelle en nette levering

Alle producten netjes verpakt in plastic. Mooie matetialen, zoals op site aangegeven stond. Snelle levering

Echt toppers!!!

Mooi materiaal tegen een gunstige prijs

De dekbedovertrekken die we gekocht hebben, zijn van fijn materiaal en zien er heel leuk uit. Ze werde binnen 2 dagen geleverd.

Mooie handdoeken

Mooie handdoeken in de kleur die ik precies zocht en nergens anders kon vinden. Niet te duur en nette levering.

Snelle levering.

Prettig in gebruik.

Wauw

Super mooie badlakens van een stevige kwaliteit

Super kwaliteit

Snelle levering en idem dito nette afhandeling

Levertijd

Ik heb een bestelling geplaatst op 17 augustus. Eerste deel van de bestelling was snel geleverd. De rest wordt rond 10 november geleverd. Deze levertijd is voor een paar gastendoekjes toch echt absurd!!

Wat valt er te waarderen?

Klinisch. Je besteld handdoeken, betaalf en je krijgt binnen een paar dagen je bestelde artikelen. That's it. Dus weet ik niet wat ik moet beoordelen...

Superkwaliteit, vlotte levering, aanrader dus!!

Heel tevreden over onze aankoop van verschillende kleuren en maten handdoeken! Heel goede kwaliteit, vlotte levering, perfecte service dus!!

Precies zoals verkocht wordt

Prefect!

Goede ervaring

Snelle en goede service

Goede service, snelle levering

goede ervaring

uitstekende. service

Goede, snelle service!

Mooie kwaliteit, snelle service!

Snelle levering, mooie producten.

De handdoeken die ik bestelde waren van mooie kwaliteit, voor een prima prijs. Vlot geleverd, al met al een prima ervaring!

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.