Het zijn geweldige handdoeken, dit is de tweedenkeer dat ik een partij heb besteld.

Ik ben heel blij met deze handdoeken. Ze zijn erg stevig en opserberen vocht heel goed tijdens het afdrogen. Bedankt.

Uitstekend!

Mooie Walra handdoeken en zeer snelle levering.

Snel besteld en geleverd

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

top gehoplen

vriendelijk te woord gestaan en prima geholpen

Top kwaliteit!

Door textiel topper waren wij in staat om in de outlet na 20 jaar weer eens nieuwe handdoeken en washandjes te kopen. We zijn er ontzettend blij mee, hele kast alles nieuw en al het oude weggedaan. Een echte aanrader!

Precies zoals verwacht!

Precies zoals ik had verwacht, mooie kleur etc. En supersnel geleverd. Mijn oude spullen naar de kringloop!!

Een goed product snel bezorgd

Het bestellen ging erg gemakkelijk en de handdoeken werden snel bezorgd. De kwaliteit van de handdoeken is goed, dus een tevreden klant.

Perfect.

Goede kwaliteit!

Online besteld, snelle levering van degelijke kwaliteit handdoeken en theedoeken. Blijven mooi van kleur na het wassen en komen allemaal netjes en niet verkreukt uit de droger. Echt een aanrader.

Snelle en nette levering

Ik zocht en ik vond en de levering was snel en netjes geleverd…..helemaal top.

Prima verloop, snel in huis

Duidelijke site, snel en helder bestelproces en snelle levering

Topper!

Breed scala aan productkeuze, goede communicatie en levering zoals afgesproken. Doet de naam eer aan dus!

10 badhandoeken in de aanbieding besteld. Bestelling werd snel geleverd en is van zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Heel snel in huis en keurige verpakking.

Zeer goede ervaring !,

Duidelijke website,snelle levering, prima!!

Snel besteld snel geleverd.Ben er blij mee

Mooie kwaliteit

Geen email gekregen zodat ik zou weten wanneer het product zou binnen komen

Ben zeer tevreden met de handdoeken

Ben blij met alle mooie kleurtjes! Jammer dat er steeds verzendkosten moeten worden betaald, zowel voor bezorgen als retour.

mooi dekedovertrek

heel tevreden met dit mooie dekbedovertrek kleur blijft mooi na wassen jammer dat er geen sluiting zit aan de onderzijde van het overtrek

Fijne handdoeken

Snelle levertijd en ruime aanbod

Zeer positief. Zeker een aanrader

Mooie kwaliteit

Oké

Mooie kleuren keuken textiel

Ik hoop dat de kleuren heel lang zo mooi bruin blijven. Heb daarvan thee en handdoeken de beige vaatdoeken passen er perfect bij. Bij 1 handdoek is wel helaas 1 lus af, zat niet goed vast. Kan gebeuren. De oven handschoenen met kippen afbeelding zijn helaas niet warm genoeg om iets uit de oven te halen. Wel jammer want ze zagen er leuk uit.

Eerst een bestelling geplaatst en daarna pas de reviews gelezen toen dacht ik nog nou ik ben benieuwd. Maar super service heb contact opgenomen hoe lang het nog zou duren voor ik mijn bestelling binnen zou krijgen. Super netjes te woord gestaan en mijn bestelling had ik de volgende dag in huis. Heel erg blij met mijn handdoeken en theedoeken met teckel afbeelding.

Goede kwaliteit gastendoekjes

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.