Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Heel klantvriendelijk personeel.

Mooie kwaliteit. Blij mee.

Prima produkt!

Mooie roze handdoeken, prima kwaliteit

Meerdere sporthanddoeken besteld

Snelle levering en kleur en kwaliteit precies zoals aangegeven. Met name dat de kleur overeen kwam (royal blue) was erg fijn :)

Vlotte afhandeling

Ik ben tevreden, vlotte reactie en levering,fijn!

niet voluit aan te raden

levering duurde langer dan verwacht mijn bestelling klopte niet,vroeg om de bestelling in te kunnen zien,helaas nog niets gezien!

Netjes en op tijd bezorgd

Top, snelle levering.

Goede eerste ervaring

Er was iets niet in orde met de kwaliteit van een bestelling. Werd netjes opgelost: vervangend product ontvangen.

Dekbed schuift

's nachts verschuift de deken waardoor ik soms helemaal vast zit omdat het uiteinde los is en open gaat de deken eruit. Heb heb er maar afgehaald.

Veel keus

Snel en netjes geleverd

uitstekend

goed zonder problemen

Goede kwaliteit en een snelle levering

Product zoals op de verwacht, goede kwaliteit.

Product als verwacht, verzonden zoals afgesproken. Goede ervaring.

goede service ook na verkoop

Bij ontvangst bleek dat er enkele items ontbraken. Na melding hiervan, werden de ontbrekende stukken dadelijk verstuurd.

Mooie handdoeken

Mooie handdoeken die fijn in gebruik zijn. Jammer dat na 1x wassen al een aantal ophanglussen kapot zijn.

Redelijke prijzen , snelle en correcte verzending.

Handdoeken waren na 35 jaar aan vervanging toe, dus 10 badlakens en 5 handdoeken besteld. 10 Badlakens waren in de aanbieding voor slechts 5 euro per stuk, da's mooi meegenomen dus. Hopelijk gaan ze net zo lang mee als de vorigen, maar gezien mijn leeftijd is de helft daarvan wrschnlk ook al genoeg.

Geweldig bedrijf!!!

Ik kocht 10 handdoeken van textieltopper. Toen ze thuiskwamen waren ze niet diepzwart,ze hadden een bruinige gloed,maar van fantastische kwaliteit. Mooie dikke handdoeken!!! Ik stuurde een mail,en mocht de handdoeken behouden,en een nieuwe kleur uitzoeken.... Er zijn maar weinig bedrijven met zo'n fantastische service!!! Ik raad textieltopper ten zeerste aan,het is geweldige kwaliteit voor een lage prijs!!

Hele mooie donker blauwe handdoeken voor ons bedrijf heel erg blij mee Ga ook kijken voor thuis

Mooie keukensets.

De keukensets zijn er mooi. Het had alleen wel iets knapper verpakt kunnen worden.

Goede kwaliteit van washandjes

fijne overzichtelijke webshop.

goede service en korte levertijd.

Vlug en snel

Prima handdoeken

Goede kwaliteit handdoeken voor een goede prijs. Gemakkelijk te bestellen via de website. Snelle levering.

Top kwaliteit maar nog steeds niet alles binnen

Handdoeken en washandjes zijn super fijn verzending mag iets sneller en hebben nog steeds niet alles binnen helaas.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.