Zeer snelle levering

Snel binnen, maar nog niet gebruikt

Er is veel keus in kleur, de bestelling verliep vlot, was snel geleverd.

Ik ben tevreden met mijn handdoeken en washandjes. Eerst heb ik ze een nacht in water met azijn gehad om de kleur te behouden. Daarna koud gewassen en laag in de droger. De tweede keer op 60 graden gewassen. Ik was toen zeer verbaasd dat de kleur bijna helemaal uit mijn lichtroze handdoeken was! Ze houden de kleur niet goed vast. Ik had ook groene handdoeken besteld (donker en lime) - ook die kleur is al vervaagd. Echt jammer :(

Voor herhaling vatbaar

Perfect product. Perfecte service en verzending.

Goede aankoop

Zeer tevreden met mijn aankoop bij Textieltopper.

snelle levering, redelijke handdoeken

Mooie, zachte handdoek, droogt redelijk. Prima levering en respons van klantenservice bij vragen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit

Als cadeau weg gegeven en daarom erg belangrijk voor mij dat de handdoeken van goede kwaliteit zijn. Dat zijn deze handdoeken en daarom een aanrader.

Mooie handdoeken

Gewoon prima

Prima bedrijf!

Mijn bestelling kon ik makkelijk plaatsen en werd snel geleverd!

Telefonisch aardig en netjes geholpen

Quick and efficient

De bestelling werd snel en op tijd geleverd

Mijn vrouw heeft nog dezelfde handdoeken van haar meter indertijd gekregen zo'n 20jaar geleden maar er begonnen al gaten in te komen maar bij andere te kopen konden ze niet aan dezelfde kwaliteit tippen als deze tot ik deze vond bij jullie...héél blij natuurlijk

Tevreden.

Goede kwaliteit en goede verzending.

Stipte levering

goede ervaring

Ik zou het iedereen aanraden

Heel goed en snel bediend

Makkelijk snel en kwalitatief

Snel bezorgd, precies wat ik wilde en goede kwaliteit handdoeken. Zou het zo nog een keer doen.

Snelle levering, goede kleur terwijl dit vaak moeilijk te beoordelen is via een webshop.

Goed!

Geen enkele ster waardig

2 weken voor kerst een handoeken / thee doeken set besteld. Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Even mail contact gehad maar geen gehoor meer. Ik bestel er nooit meer iets!

mooie kwaliteit...

De kwaliteit is super mooi, alleen is de kleur anders dan wat ik graag wil omdat het precies bij de nieuwe badkamer tegels moet passen....lastig online...

Degelijk materiaal

Goede en snelle levering

Artikel snel geleverd

Goed geregeld

Super snel en perfecte kwaliteit

Goede kwaliteit, snel geleverd, communicatie kan beter.

Onze bestelling werd snel geleverd, maar was niet helemaal compleet. Bij navraag bleek dat het product niet op voorraad was, het werd een week later nageleverd. Helemaal niet erg, maar het zou wel prettig zijn als Textieltopper dit uit zichzelf even doorgeeft. Dat scheelt ons weer een belletje naar de klantenservice, die ons overigens snel en vriendelijk geholpen heeft. Het zou nog mooier zijn als de actuele voorraad in de webshop te zien is, dan kan je eventueel een alternatief product uitzoeken als iets niet op voorraad is. Over de handdoeken zijn we dik tevreden, ze zijn van prima kwaliteit en goed geprijsd. Al met al een goede ervaring!

Ziet er mooi uit

Het product voldoet aan de afbeelding

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.