Prima bedrijf.

Mooie handdoeken en goede kwaliteit.

Prima kwaliteit en prijs

Ruime keuze en snel geleverd, alleen jammer dat ze niet in een zwaardere kwaliteit (550grm2) leverbaar zijn alleen in het wit.

Snel

Fijn spullen

Fijne spullen en snelle levering

Zeer behulpzame klantenservice

Er was iets niet goed geleverd en dit werd in no time naar volle tevredenheid opgelost, klasse.

Super kwaliteit

goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit handdoeken :-)

Goede kwaliteit

Kwaliteitsvol!

Zeer tevreden van de producten enkel de verpakking was niet ideaal, geen stevige doos, waardoor deze gescheurd is aangekomen. Gelukkig was er niks met de producten die er in zaten.

snel en correct

precies wat ik verwachtte

Snelle levering en uitstekend product

Badhanddoeken besteld. Kwaliteit was zoals omschreven en levering snel. Aanrader.

Prima!!

Besteld, snel verwerkt en verstuurd, dus ook snel ontvangen. En het ziet er precies uit zoals ik had gehoopt. En mijn dochter zal vast blij zijn.

Super product

Heel veel keus, prima kwaliteit, snelle levering, wat wil een mens meer ?

Zeer slecht, niet ontvangen.

Ik wacht al een paar dagen op mijn pakket. Ik heb wel een melding gekregen dat die bezorgd is maar hij is er niet. Ik zou terug gebeld worden maar dat is ook niet gebeurd. Zwaar teleurgesteld.

Voldeed aan de verwachtingen

We hebben 10 handdoeken besteld. Na een snelle levering de doos opengemaakt. De bovenste handdoeken lagen los in de doos, terwijl de overige 7 nog extra in plastic verpakt waren. We hadden dus geluk dat we bij het doorsnijden vh plakband van de doos, niet direct in de bovenste handdoek terecht kwam. Geleverde handdoeken zijn wat we besteld hadden en komen qua kleur overeen met de website.

Alles op tijd geleverd, mooie kwaliteit.

Alles op tijd geleverd, mooie kwaliteit.

geweldig

Normaal had ik een traagschuim topper wat verschrikkelijk zo vies warm altijd . Ben blij met deze goedkope gel topper niet meer zweten . letterlijk een TOPPER !

Goede kwaliteit

Voor een wedstrijd golf handdoekjes besteld. Prima kwaliteit .

Heel tevreden

Besteld en keurig geleverd

prima kwaliteit, op tijd geleverd en prima prijs

voor onze vakantiewoningen de voorraad handdoeken van Walra weer aangevuld. bij grote aantallen heeft textieltopper scherpe prijzen. en de levering binnen de aangegeven termijn.

Snel en goed geleverd. Mooie kwaliteit.

Keurig geleverd

De washandjes die ik besteld had voldeden aan de verwachting

Goede kwaliteit en snelle service

Via de website een set met 2 theedoeken en 1 keukenhanddoek besteld. Precies zoals op de afbeelding, goede prijs en kwaliteit.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.