Heel erg tevreden!!

Ik ben heel erg blij met het prachtige Bunzlau keukentextiel. Vooral de ovenwanten zijn heerlijk groot. Zelfs mijn man kan er met zijn grote handen in. Niet goedkoop maar wèl een heel goede kwaliteit.

Wat hiero der staat

Te duur en de theedoeken te dun

prima levering en kwaliteit, ben blij

Ik hen gastendoekjes besteld, ze waren mooi van kleur en kwaliteit. Levering was ook mooi op tijd. Ik bestel graag weer bij dit bedrijf.

Goede snelle levering van goede kwaliteit textiel

Goed snel geleverd. Goede dozen. Top produkt

Geweldig..!

ik gebruik én borduur al vele jaren héél veel gastendoekjes én de verkoop ze dan, de winst is voor een goed doel n.l stichting RRDF. voor hulp aan slumkinderen in India..! de opbrengst is allemaal voor de kinderen, zoals medische zorg, voeding en school enz..! de bestuursleden zijn allemaal vrijwilligers, zoals óók mijn dochter..! U kan het allemaal bekijken via internet..! mijn vraag is... zou u wat gratis gastendoekjes willen leveren, (wit en roomkleur 30x50 cm) om zo uw steentje bij te dragen..! die ga ik dan weer borduren én verkopen voor deze stichting RRDF..! ik ben benieuwd én wacht rustig af op uw reactie, met vr groet Diny Poortman Ereprijs 48 3903 GW Veenendaal. telf: 0318 556439

Keurige en vooral snelle levering, heel netjes verpakt!!

Zie boven.

Goed verpakt, prima kwaliteit

Mooie kwaliteit voor een prima prijs.

Snelle levering . Perfect in orde

Alles naar wens

prima kwaliteit, snelle levering

Onlangs tweemaal een pakket bad-textiel besteld. Prima kwaliteit, prima levering.

Handdoeken besteld, deze zijn goed! Prima op tijd geleverd.

Service was Héél goed

Gemakkelijk te bestellen ! Snel gekregen ! Kwaliteit van de handdoeken is heel goed.n Zeker een aanwinst bij de KLM huisjes in m,n keuken. Mèt de kompleminte Mia oet mestreech

Alles goed geregeld

Niet alles was aanwezig bij mijn bestelling. Na een mailtje is dit gelijk opgepakt en nageleverd. Mooie kwaliteits producten ik ben er blij mee.

Snel geleverd, goede prijs!

Snel geleverd, goede prijs!

Product zoals omschreven en van heel goede kwaliteit

Dunne doeken

Vooral de keuken doek vind ik beneden kwaliteit. De theedoeken zijn ok.

Goede kwaliteit mooi van kleur

geleverd zoals besteld

Toppie

Geweldige levering. Snel bezorgd en super..!

Aanrader

Aanrader

Erg goed!

Snelle levering! En de kwaliteit van de badhandoeken is ook erg goed, lekker dik!

Goede producten en service

Snel en goed !

Het was snel bezorgd,en het zijn mooie sport handdoeken voor een leuke prijs, ben er blij mee !

Super snelle levering.

Handdoeken zijn snel geleverd. Kleur is heel mooi alleen handdoek nog niet gebruikt.

Toppers

1e keer besteld en erg tevreden. Snelle levering, netjes verpakt. En echt heel voordelig geprijsd!

Mooie handdoeken! Handig online besteld en aan huis bezorgd!

Mooie handdoeken! Handig online besteld en aan huis bezorgd!

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

Over Textieltopper

Welkom bij Textieltopper.eu! U vindt bij ons een groot assortiment A-merken badtextiel voor het hele gezin! We bieden textiel van hoogwaardige kwaliteit aan, tegen zeer scherpe prijzen, van populaire merken, zoals Walra, Byrklund, Clarysse en The One Towelling.